Vraag over verwijderd spiraaltje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beeps, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    #1 Beeps, 28 aug 2012
    Laatst bewerkt: 28 aug 2012
    Dag dames,

Ik heb even een vraag voor mijn zusje. Ik heb zelf nooit een spiraaltje gehad, dus ik kan haar niet adviseren, maar ik kan het wel navragen bij jullie!!

Ze heeft 16 augustus haar spiraaltje (wat voor een weet ze niet, eentje waarbij je niet meer ongesteld wordt) laten verwijderen, sindsdien heeft ze geen bloeding gehad, maar de afscheiding is ook niet normaal, het is rozig / bruinig. Deze afscheiding heeft ze dus vanaf het moment van verwijderen tot nu..

Kan iemand mij vertellen wat dat betekent, ze maakt zich erge zorgen dat ze geen kinderen kan krijgen..

Alvast bedankt voor jullie hulp!

2. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Beeps,

Ik heb een Mirena spiraaltje gehad, denk dat jou zusje deze ook heeft gehad.
    Ik werd bijna niet meer ongesteld. Wat de afscheiding precies betekend weet ik niet, ik heb het na het verwijderen ook gehad, alleen niet zo lang, als ik nu zo een soort afscheiding krijg, dan zet bij mijn menstruatie door. Ik zou niet meteen het ergste denken, ze hebben wel weer iets verwijderd, is niet niks!

Groetjes, sterkte voor je zusje!

3. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Dank je wel voor je reactie, ik ga het doorgeven!

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Ik heb het in dec. Laten verwijderen tot mijn grote verbazing geen rare dingen mee gemaakt werd drie dagen daarna ongy. Misschien is er wat lichts beschadigd. Dat het bloed dus zich dun vermengt met haar afscheiding. Ze kan altijd terug naar de gyn om t even na te laten kijken

Succes hoop dat ze snel ongy word

5. Sullet

Sullet Lid

24 aug 2012
    13
    0
    0
    Juf!
    Noord-Holland
    Ik heb zelf 15 augustus mijn spiraaltje laten verwijderen en daarna wel een paar dagen een beetje heeeeeel licht bloedverlies gehad. Ik dacht zelf dat het misschien een normale reactie was, omdat er toch een dingetje uit je baarmoeder is getrokken.

Als ze het niet vertrouwt, zou ik gewoon de huisarts even bellen! Die heeft zeker antwoorden!

6. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    dank jullie wel meiden, fijn dit forum!

7. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    ik heb zelf ook een mirena gehad maar dit klinkt mij niet bekend in de oren. Ze kan altijd even bellen toch? vaak is het helemaal niets ernstigs

8. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    bedankt, ze kijkt het nog eventjes aan en dan gaat ze bellen!

Deel Deze Pagina