Nou had ik vanmmidag een maandverbandje in gedaan omdat ik wat oud bloed verloor.. nu ga ik net naar de wc en bijna niks meer alleen bij het afvegen nog een beetje oud bloed zo raar:S snap er niks meer van ik weet het even niet meer ...
Ik denk dat je (hoe lastig het ook is) een beetje geduld moet hebben. Waarschijnlijk is je lichaam in de war door de verwijdering van de mirena en heeft het even tijd nodig voordat je cyclus weer op gang komt en regelmatig wordt.
Ik gebruikte de app mijn kalender om alles in bij te houden. Is een app Speciaal om je cyclus en alles wat daar bij hoort in bij te houden. Misschien vanaf morgen ochtend gaan tempen?? Omdat je cyclus nog erg onregelmatig is kan je zo je ei opsporen
Hoi Sabine, Ik heb mijn mirena in maart laten verwijderen na 5 jaar. Daarna ontrekkings bloeding gehad. Daarna cyclus van 31 en 33. En toen stopte alles. 17 mei voor het laatst ongesteld geweest. Op 30 juli een primolut kuur gehad. Daarna cyclus 25 en 25. Dus bij mij is het na een half jaar pas regelmatig als het zo blijft. Ik werd er helemaal gek van. Tip, niet te veel aan denken. En rustig ont-spiralen. Hoop dat het voor jou sneller goed gaat. Ik ga nu weer voor de volgende ronde. Hopen op sneller posi testen! Xxx