Wij zijn nu een half jaar bezig voor ons 1e kindje. Ik ben nu een week ongesteld, en heb al een week het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar er komt niet.. Heb wel het gevoel dat het een iets andere buikpijn is, intenser heb ik het gevoel, en meer door me hele onderbuik. Morgen gaan we een test doen, dus vind het heel spannend. net bij het afvegen wat heel licht bruin slijm bij het afvegen. Dacht ik eigenlijk dat in ongesteld geworden was.. dus baalde wel heel erg flink en dat na 1 week overtijd...Daarna nog paar keer gaan plassen maar toen nix meer. Maar nu lees ik op internet dat het best wel regelmatig voorkomt dat vrouwen dat hebben bij een evt zwangerschap. Vooral in het beginstadium omdat het eitje dan zich dieper in de baarmoeder innestelt. Maarja we wachten maar af, meer kunnen we niet doen.. Wat denken jullie? Of denken jullie dat ik nu gewoon ongesteld ga worden? Liefs Jill
Valt weinig over te zeggen denk ik! Afwachten. Morgen heb je in ieder geval meer duidelijkheid. Waarom niet vandaag al eigenlijk?
Oja, en verder heb ik eigenlijk helemaal nergens last van, geen echte symptomen ofzo... pff dus aan die kant denk ik dan weer dat het ws niets is..
Maar hoe heb je je cyclus berekend dan? Aan de 3 nummers die ik zie staan kun je er nog niks van maken. Ben wel benieuwd. Laat je het even weten?