Vraag over vloeien na keizersnede

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Nummer4, 2 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    6.030
    5.748
    113
    Vrouw
    Okay, toch maar een topic openen ipv weer een vraag in het random vragen topic.

    Na de keizersnede heb ik alleen in het ziekenhuis 2 dagen gevloeid, thuis niet meer terwijl ik vrij actief was vanaf het begin. Ik dacht dat ze alles goed schoon hadden gemaakt ofzo.

    Vandaag ineens flink begonnen te vloeien na een paar dagen wondvocht vooraf. Dochter is 2w2d oud. Had gister ook flinke buikpijn. Het lijkt nu weer wat af te nemen.

    Kan het zijn dat de inwendige hechtingen nu zijn opgelost en er iets open is gegaan? De wond is een stuk minder gevoelig sinds vandaag, trekt niet meer zo.
    Uitwendig zijn ze ondertussen ook al redelijk opgelost.
     
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Dat is moeilijk vanachter een beeldscherm te beoordelen. Als je je zorgen maakt dan zou ik gewoon even met je verloskundige bellen of met de afdeling in het ziekenhuis waar je gelegen hebt.
    Ik twijfel of het gewoon vloeien is, of iets anders. Ik heb na beide keizersnede slechts 5 dagen gevloeid en toen was het ook weg en is weggebleven. Voor je eigen gemoedsrust zou ik even overleggen met verloskundige of arts.
     
  3. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    6.030
    5.748
    113
    Vrouw

    Dank je voor je antwoord. Het lijkt inmiddels weet te zijn gestopt. Was vanmiddag wel heel duizelig toen ik begon te vloeien. Ook dat is nu weer weg.
    De vk had gezegd dat het vloeien alsnog op gang zou kunnen komen dus ik denk niet dat ik daar een helder antwoord ga krijgen als ik bel.
     

Deel Deze Pagina