klopt! Onze jongste is zelf best wel van de klok, kan soms een half uurtje schelen, maar gebeurt ook vaak hier dat ik op mijn verzoek moet voeden omdat het anders zo'n gedoe is. Gelukkig vind ze het niet erg en drinkt net zo goed.
Hoi Bosi, ik had precies hetzelfde gevoel als jij! Mijn oudste is 5, middelste 2 en jongste nu 6 maanden en ik dacht eigenlijk ook dat ik het allemaal niet zou redden met borstvoeding en schoolbrengen en ophalen. Mijn dochter zit ook nog best een eindje hier vandaan op school dus moest met de tram. Meestal maakte ik Maribel wakker voor we weggingen en legde ik haar eventjes aan en dan hup de kinderwagen in en toen ze nog maar een maandje of 2 was ging ze slapen. Later was ze het hier niet altijd mee eens en zette d'r keeltje wel eens open. Maar goed ze is inmiddels bijna 7 maanden en ik geef nog steeds borstvoeding op verzoek en het gaat prima. Achteraf heb ik mij drukker gemaakt dan dat het in werkelijkheid is. En als het nou echt zo is dat ze echt NIET kan wachten onderweg dan voed ik haar gewoon... Maar dat is nog niet voorgekomen tot nog toe!
ja jeetje, bij mij gaat het elke keer nog goed. 's ochtends moet ik meneertje wakker maken en dat doe ik pas een half uur voordat ik Ymke naar het kdv ga brengen. Dan wil hij een uur later weer, maar dan ben ik weer thuis. En 's middags met ophalen doe ik dat ook zo. Ik hoop maar dat het me ook blijft lukken als ik straks weer moet werken, ik maak me daar al wel iets zorgen om hoor... (heb nog 2 maanden gelukkig!)
Vandaag voor het eerst school gehad en het ging super goed. Ontbijt aan de borst en we konden zo naar school toe. Ophalen ging ook super.
super joh! Ik kom vandaag in de problemen, want zoonlief slaapt pas weer sinds 6 uur en dochter moet zo naar het kdv. als ik hem uit bed pluk wil hij eerst bv en ik wil ook zo lang mogelijk wachten met uit bed halen...
Kijk, dat is goed nieuws! Ik hoop dat je nu ook wat meer zelfvertrouwen krijgt wat betreft het borstvoeden, daar wordt 't allemaal een stuk makkelijker/relaxter van weet ik uit ervaring!