doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ozlem, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    hallo dames

voor de dames van wie de baby's doorslapen een vraag.

slaapt jullie baby ingebakerd of gewoon zonder? die van mij krijgt flesvoeding en komt toch om de 3 uur.

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano slaapt al vanaf 2 weken door :D , en hij slaapt niet ingebakerd, hij slaapt met een pyama aan en dan in een slaapzakje en dekentje over hem heen. Keano krijgt ook flesvoeding en houdt het vol van 22.00 tot 07.00 ongeveer!

Liefs, misspuma

3. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    desmond slaapt ook sinds 6 weken door hij heeft een tijdje van 22:00 tot 09:00 geslapen en nu is dat van 11:00 tot 07:30 ong.
    hij ligt in ze rompertje en dan in de slaapzak met lange mouwen en krijgt sinds een week nutrix door ze laatste fles maar kwa slapen heeft dat geen verschil gemaakt.

4. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik zie dat de kleine net 1 1/2 maand oud is.. Lucas sliep vanaf die tijd door en je hoort wel vaker dat er kleine ukkies van de leeftijd al redelijk doorslapen, maar echt verwachten mag je het denk ik nog niet...

Maar het antwoord op je vraag: ik leg Lucas in een slaapzakje in bed. Dit omdat hij heel druk is en zich door het bed heen verplaats. Op deze manier wordt hij niet koud, blijft hij rustigerslapen dan onder dekentjes. Inbakeren heb ik nooit gedaan...

Deel Deze Pagina