bloeding voor NOD

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mel2, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hallo,

ik heb een cyclus van 29 dagen.laatste eerste dag menstr. 5 februari en heb rond mijn eisprong meerdere keren geklust..en ook diverse "symptomen"
    -pijnlijke borsten, zijn nu nog gezwollen en meer zichtbare aders en pukkels rond de tepels
    -rode vlekken in het gezicht
    -droge lippen
    -droge mond
    -'s ochtends bloedneus
    -'s avonds ontzettend warm
    -moeilijk in slaap kunnen komen en wel moe zijn
    -jeuk op de buik
    -vaker plassen maar meer kleine beetjes

afgelopen zondag wat kramp gehad en bruinverlies
    vandaag bloeding : meer donkerrood/bruin, slijmachtig met soort vliesjes
    geen ongi.buikpijn/krampen of gevoel maar wel lage rugpijn. Vanmiddag even een tampon nodig gehad maar nu is een inlegkruisje meer dan voldoende. ( normaal is mijn menstruatie ook maar anderhalve dag. )

Zou dit nu mijn ongi zijn die gewoon een dag eerder komt of een prille zwangerschap die niet goed gaat,
    ik heb vorig jaar al een eerdere vmk gehad met zesenhalve week.

Alvast bedankt

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mel2,

het klinkt er eigenlijk naar dat je toch een gewone menstruatie hebt. Je zou natuurlijk altijd over een paar daagjes kunnen testen als je twijfelt ivm de mogelijkheid van een innestelingsbloeding, maar ondanks je symptomen, ben je waarschijnlijk toch niet zwanger helaas omdat je normaal ook zo'n menstruatie hebt. Maar zoals ik al zei, mocht je nu over een paar dagen twijfelen, kun je op je NOD altijd even testen voor de zekerheid.

Groetjes Brigitte

3. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Bedankt voor de reactie..

ik ga er idd maar vanuit dat dit mijn menstruatie is....

Groetjes Mel

Deel Deze Pagina