Dan weet je bar weinig van projectie. Ten eerste mijn man houdt niet van dat soort feesten en feesten in het algemeen. Wij hebben ook niet zulke vrienden. Hij zou niet eens naar zoiets gaan en ik zelf ook niet. Dus bij ons is het niet aan de orde. Het zijn altijd de mensen die het hardste roepen Veel plezier! en die stoer doen (terwijl een ander het aangeeft erg te vinden) en het tegenovergestelde thuis zijn. Alsof ze het voor zichzelf moeten bewijzen. Ik geloof er weinig van dat je het leuk zou vinden dat je man ladderzat tussen de strippers weet ik wat aan het doen is. Maar he be my guest, als het jou en hem gelukkig maakt veel plezier inderdaad!
Wat een aanname. Waar is dit op gebaseerd als ik vragen mag? Ik zou inderdaad zeggen, veel plezier. Als ik iets niet leuk vindt, dan zeg ik dat ik het niet leuk vindt. Cryptisch gedoe doe ik niet aan
Om antwoord te geven op jouw vraag... Blijkbaar val ik op een heel ander soort type man die dit soort feesten niks vind. Mijn man zou hier nooit of te nimmer heen gaan omdat hij het zelf niks vind en ook omdat hij mij respecteert. Wij gaan ook niet met zulke mensen om die dit soort dingen leuk vinden of appen. Maar in jouw geval (ik heb niet alles gelezen maar dat hoeft ook niet want het antwoord wordt daarom niet anders) zou ik het niet waarderen en accepteren. Daarvoor heb ik teveel eigenwaarde en iemand die zich op deze leeftijd en situatie (gezin) nog zo wil laten gaan met strippers hoeft voor mij niet. Dat die vriend zoiets stuurt vind ik ook vreemd.
Gebaseerd op mensen en hun gedrag. Wie heeft het over cryptisch gedoe? Jij vindt het dus leuk als jouw vriend/man ladderzat tussen strippers hangt en weet ik wat doet. Over eigenwaarde gesproken...
Klopt iedereen heeft andere normen en waarden of referentiekader zoals jij het noemt. Ik heb daarvoor teveel eigenwaarde. Ik heb geen behoefte aan een man die dit soort dingen zou willen/doen. Die heb ik gelukkig ook niet. Dat andere vrouwen er geen problemen mee hebben en het 'normaal' vinden vind ik vreemd en kan me er weinig bij voorstellen want waarom zou je dit willen. Maar goed dat moeten ze zelf weten.
Zo, wat een vriendelijkheid. je doet je naam geen eer aan Ik vat samen dat het cryptisch gedoe is; ja zeggen, nee bedoelen en misschien zeggen. Dat. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, ook als ik het niet oké zou vinden. Maar om even antwoord te geven op je vraag, welke zo vriendelijk geformuleerd is: Het is niet zijn soort feestje maar als een goede vriend gaat trouwen en dit georganiseerd word, vind ik het indd geen enkel probleem dat hij gaat en dat “ weet ik veel wat doet “ daar ga ik vanuit dat dat niet gebeurd, onze relatie is namelijk gebaseerd op vertrouwen, gelukkig is er niks mis met mijn eigenwaarde ik snap ook niet wat dat ertoe doet, ik haal mijn eigenwaarde niet uit het feit of ik het wel of niet oke vindt dat hij bij een vriend zijn vrijgezellenfeestje is die toevallig in een stripclub is. Het is iets anders als hij zegt; hee malbec. Pietje en ik gaan vanavond lekker naar een stripclub, dat zou ik dan weer niet oke vinden.
Helaas, iemand die alleen maar ongefundeerde zaken roeptoetert en aannames doet is geen serieuze gesprekspartner. Dat vermoedde ik al direct na je vorige post, en bij deze voldoe je verder aan mijn verwachting. En ook hier een en al aannames, want hoe moeilijk is het bv te snappen dat omdat er alcohol wordt geschonken dat niet direct betekent dat iemand ook ladderzat wordt. Wederom bevestig je mijn eerste indruk: een en al geroeptoeter. En om in jouw ongefundeerde logica te blijven: wie het hardst roept dat ze te veel eigenwaarde heeft… vul de rest zelf maar in.
Dit hele Topic staat vol met aannames Iedereen doet het met elkaar bij de politie. Drank en strippers zijn de enige ingrediënten voor vreemdgaan en mannen die zat zijn, zijn niet meer te vertrouwen Goed dat ik dit nu allemaal weet trouwens. Weer wat geleerd
Ik haal mijn eigenwaarde sowieso niet bij mijn man vandaan. Lijkt me eigenlijk best vervelend als je je eigenwaarde moet ontlenen aan hoe je man zich wel/niet gedraagt. Dat is tenslotte niet heel erg ‘eigen’ te noemen.
Helemaal mee eens! Je beschrijft het precies goed. Ik was denk ik te verbaasd om het fatsoenlijk uit te typen.
Mannen die zat zijn.. volgens mij zelfs al mannen die 1 druppel drinken Nee zonder gekheid, ik zit sommige dingen met verbazing te lezen
Maar dat is allemaal eigen ervaring hè, dus dan geldt het voor heel Nederland Echt hoor. Ik word hier helemaal jolig van. Schiet mij maar lek
Vraagt mijn man net of het oké is dat hij naar een bedrijfsuitje gaat volgende maand aan de andere kant van het land. Terwijl ik hier net heb geleerd dat hij dan vreemd gaat! Guttegut