Ik vind het altijd zo typerend aan ZP dat alles zo mega zwart wit is. Of eigenlijk vind ik het fascinerend.
Ik vind ZP altijd juist meer een “wij zijn hele brave mensen die nooit buiten de lijntjes kleuren en als je niet verwacht gedrag laat zien ben je wel een bijzonder type” Ik heb juist altijd het idee dat hier juist niet al het bedrag acceptabel is. En dat mensen hier juist altijd iets vinden van wat anderen doen.
Nou dat wel. Als je soms die bedragen hoort. Daar zou ik dan weer eerder op afknappen dan op een eventuele stripper. Gierige ik.
Haha ja zijn echt mega bedragen soms. Alhoewel sommige wel krenterig kunnen zijn. Ik heb een keer een vrijgezellenfeestje georganiseerd. Van tevoren gevraagd wat een ieder haar budget was. Noemde 1 ( de schoonzus van de bruid ) €25, nou ga daar maar aan staan. Een activiteit, eten, borrelen ect. Dat is wel weer het andere uiterste ook hè haha
Haha, ik vind hier wel meer gelijkgestemden qua niet drinken en huismus-heid enzo dan in het dagelijkse leven
Ja, dat is zo goed als onmogelijk. Als je zo dicht bij de bruid staat zou je denken dat je er ook wel iets meer voor over hebt. Mits je het kan betalen natuurlijk. Maar goed, sommige mensen…
Zo, ik kwam dit topic net pas tegen. Dat is snel uit de hand gelopen hahaha. Zonder gekheid, ik denk dat het vooral grootspraak is van de organisatoren van het feestje. Een vriend van me kreeg ook een striptease op zijn vrijgezellenfeest en die werd er vooral heel ongemakkelijk van . Daarna zijn ze gewoon gaan stappen, weinig spannends gebeurd. Zijn vrouw kreeg overigens een mannelijke stripper. Wanstaltige gast dus er was weinig erotisch aan hahaha. Zelf zou ik niet op een stripper zitten wachten en mijn man ook niet, die vind dat nog gênanter dan ik. Maar ik zou me er niet druk om kunnen maken als hij naar een feestje zou gaan waarbij er een stripper zou komen.