Vraag over vrijgezellenfeest man

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamburger, 10 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

de man van een vriendin is ook vreemdgegaan, ik ben de enige op deze aardbol die dat weet. Onze andere vrienden in de groep niet, en zelfs haar ouders en zussen of andere familie niet. Omdat zij zich schaamt, te zot voor woorden, maar zo voelt zij dat. Ze wil absoluut niet dat iemand het weet. Inmiddels al wat jaren geleden, ze hebben er goede gesprekken over gevoerd en nu gaat het weer goed tussen hen. Maar ze is hier wel door veranderd, ik merk dat aan bepaalde zaken. Ik weet ook dat anderen vinden dat ze te bezitterig of te bepalend is. Zou het liefst willen uitroepen dat ze daar hele goede redenen voor heeft, maar dat doe ik uiteraard niet. Wil haar vertrouwen niet beschamen.

Anouk2005, Zxcvb, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Mapje

Mapje Niet meer actief

Misschien weet je dat niet eens. Het is niet zo dat ik aan de schoolplein moeders heb verteld dat ik vroeger wel eens strippers heb gezien :roflmao:

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.867
    113
    Oh ja lekker dan, kan het me helemaal voorstellen.

En andersom gebeurt ook vaak genoeg, dat mannen zelf de conclusie trekken dat wanneer een man ergens niet heen wil dat het dan aan de vrouw ligt.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.867
    113
    Het gaat toch niet om schoolplein moeders hier? Ik dacht het om vrienden ging. Ik ga namelijk over het algemeen niet naar vrijgezellenfeesten van schoolpleinmoeders.

Er wordt hier in de openingspost gevraagd hoe je erover denkt. Nou duidelijk, zo denk ik erover. Vind het rete irritant dat je dan vervolgens je mening tig keer moet verantwoorden, omdat iemand anders er blijkbaar anders over denkt.

Summerbelle, Zxcvb, Anan en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Nee niet allebei maar wel één van de twee. :p

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.867
    113
    Dat is jouw conclusie :|:roflmao:

7. Mapje

Mapje Niet meer actief

Het gaat erom dat er wordt gezegd dat mensen die naar zulke feesten gaan “sneue, trieste types” zijn. Maar ik vind het dus vreemd dat je dat waarde-oordeel kan hangen aan het feit dat iemand een keer naar zo’n feest zou gaan. Jij geeft aan dat je niet met zulke mensen om gaat. Maar je weet toch niet van alle mensen met wie je omgaat of ze misschien ook wel eens naar zo’n feestje zijn geweest. Volgens mij kan je onmogelijk een bepaald type zijn.

Dat het bij jou in je omgeving minder voorkomt of jij het nog nooit hebt meegemaakt dat snap ik wel. Dat kan prima.

Gilou, Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Een hele oprechte, geinteresseerde vraag; waarom zou jij het erg vinden als je man daar heen gaat?

9. Mapje

Mapje Niet meer actief

Dat laatste heb ik precies hetzelfde. Dus zijn we het daar over eens.

10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.386
    21.766
    113
    @tuc Precies, dat vind ik in zo'n geval heel begrijpelijk. En zo zijn er nog veel andere redenen waarom één van de twee de ander liever niet een weekje weg ziet gaan. Een vriendin van me heeft haar halve jeugd doorgebracht in een jeugdinrichting en had daardoor zeker aan het begin dat ze met haar partner samenwoonde ontzettende angst om alleen te zijn. Hij is destijds zelfs van werk veranderd, omdat ze met zijn nachtdiensten heel veel moeite had. Nu na jaren gaat het al veel beter, maar in het begin "mocht" hij dus inderdaad niet zomaar weg. Ik kan dat heel goed begrijpen.
    En ik vind het moeilijk om enerzijds te lezen dat er zo snel een waarde-oordeel wordt gegeven aan "dat soort mensen", maar van de andere kant worden "dit soort vrouwen" (die er moeite mee hebben dat hun partner alleen op vakantie/weekendje weg gaat) wel weer net zo veroordeeld. Je weet gewoonweg niet wat de reden erachter is.

Gewooniemand, Summerbelle, Zxcvb en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

nou dat is inderdaad ook een reden, niet eentje waar iedereen zomaar bij stil staat.
    Wat wij doen begrijpen mensen vaak ook niet. Weten wel van de problemen van de kinderen maar staan er dan vaak niet bij stil. Snappen ook niet dat "dat nog niet over is".

Gewooniemand, suus1983 en citroenrasp vinden dit leuk.
  12. Mapje

Mapje Niet meer actief

Klopt inderdaad. Vaak zit daar veel meer nuance in of is er een achtergond waarom de interactie op die manier gaat. Een vriendin van mij heeft hetzelfde als de vriendin van @tuc meegemaakt en daardoor is bij hen de dynamiek ook best veranderd en zit ze soms wel erg dicht bovenop hem. Maar ik begrijp het helemaal.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.867
    113
    Ik zou me meer storen aan het hebben van vrienden die het hebben over telefoons uit/wat gebeurt in blijft in/strippersfeestjes organiseren dan aan het bezoek van mijn man aan zo'n stripclub an sich.
    Al snap ik persoonlijk echt niet waarom je als persoon in een relatie naar naakte mensen wilt gaan kijken. Denk trouwens dat mijn man het erger zou vinden als ik zou gaan dan andersom. Ik ben totaal niet onzeker of jaloers aangelegd, maar dat wil niet zeggen dat ik snap waarom je dat nodig zou vinden.

Gewooniemand, tuc en citroenrasp vinden dit leuk.
  14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.867
    113
    Ik vind het eigenlijk gewoon omgekeerde wereld waarom ik uit zou moeten leggen waarom ik het niet prettig zou vinden als mijn man naar een stripclub gaat.

Naar mijn mening en dat is dus heel persoonlijk, hoort kijken naar (half) naakte mensen, laat staan een lapdance krijgen, niet thuis in een relatie. Mijn mening en man denkt er nog wel sterker over.
    Dat een ander daar anders over denkt, zal mij persoonlijk een worst wezen, ik heb immers geen relatie met die ander, dus de enige die er net zo over zou moeten denken is mijn man.

Dit alles heeft in geen enkel opzicht te maken met onzekerheid of jaloezie, maar voor mij met respect.

Gewooniemand, Jessi79, Wenda en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.839
    113
    :roflmao::roflmao:

Nouja, hij is politieagent. Heeft dus geen cursus nodig. Scheelt weer;).

GossipGirlxoxo, toch3 en Kolibrie2 vinden dit leuk.
  16. tuc

tuc Niet meer actief

dat is wat ik eerder deze week al typte, hier moet je alles maar goedvinden, anders ben je een verstikkende vrouw:rolleyes:

Gewooniemand, Zxcvb en suus1983 vinden dit leuk.
  17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Wacht even. Vraag even aan hem hoe dat nou is, dat iedereen daar een relatie met elkaar heeft. Zo recht uit de bron zou dat nog weleens interessant kunnen zijn :D:p

Philou, toch3 en sidmick vinden dit leuk.
  18. Mapje

Mapje Niet meer actief

Maar dit is toch helemaal prima? Ik snap prima dat mensen daar zelf niet van houden of er niet heen hoeven. En als jij en je partner het daar ook zo over eens zijn is het helemaal top. Kom je ook nooit in vervelende situaties. Maar ik snap niet waarom mensen die er wel eens heen gaan dan direct sneu, triest of bepaalde types zijn. Het is toch ook niet zo dat mensen die er niet heen gaan saaie, suffige types zijn. Of verstikkende als we de lijn van dit topic volgen :roflmao:

Gilou, Malbec en Syane vinden dit leuk.
  19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Je moet helemaal niets uit leggen, het was een oprechte vraag omdat ik er zelf totaal geen probleem mee heb vroeg ik me af wat de motivatie is van een ander die dat niet oke vind.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.867
    113
    Ik snap dat het een oprechte vraag is, maar het voelt voor mij een beetje omgekeerd.
    Zelf zou ik ook niet aan jou vragen waarom jij het wel ok vindt om binnen een relatie naar andere naakte mensen (op een seksuele manier) te kijken.

Deel Deze Pagina