Vraag over vrijgezellenfeest man

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamburger, 10 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    Ik heb gisteren nog kleren besteld voor m'n man. Helemaal fout bezig :cry:

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    Omdat er maar iets verkeerds in je wasmand hoeft te zitten en de schimmel zit erin...

Ja. Ervaring helaas :oops: denken dat de wasmand leeg is en na week vakantie bleek toch van niet :oops:

Gewooniemand, Kolibrie2, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    Geen dominee?

Kolibrie2, GossipGirlxoxo en Mapje vinden dit leuk.
  4. Mapje

Mapje Niet meer actief

:roflmao::roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Ik zou het ook niet leuk vinden. Hem verbieden kan natuurlijk niet, maar ik zou hem wel van gedachten proberen te laten veranderen.
    Ik denk dat ik het niet leuk vind omdat ik er jaloers van word. Ik vind dat er geen ruimte in onze relatie is voor andere (half) naakte vrouwen. Hij mag mij live naakt zien, en liever niemand anders :D

Kolibrie2 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Ben ik nu trouwens de enige die door dit topic stiekem nieuwsgierig wordt naar een stripclub? Volgens mij is het totaal niet geil maar wel heel hilarisch.

Kolibrie2, Iertje81, femkes en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hahaha lekker toepasselijke typefout in dit
    Topic.
    Moest uiteraard een kus zijn :oops:

8. GossipGirlxoxo

het enige wat ik er vervelend aan vind is dat tijdens de mannen vakanties hem ontzettend mis en slecht alleen kan slapen (die week slapen de kinderen bij mij in bed) en ook tijdens zo een stapavond val ik pas in slaap als ik de sleutel in het slot hoor. En dat die van mij niet de instelling heeft in de nacht een vent in de ochtend ook. Dus op de zondag heb ik ook niets aan hem. Dat neemt. Niet weg dat ik het hem niet van harte gun en ik die zondagen zelf vanaf vroeg al wat leuks met de kinderen plan zodat ik geen gekreun en gezucht aan hoef te horen (merk dat hij niet de jongste meer is wat dat betreft en heb als enige regel dat hij zich zondag tijdens het avond eten weer vermand zodat de kinderen hem ook nog gezellig zien voor het weekend is afgelopen. En dat hij maandag gewoon weer aan het werk gaat want hij had er een handje van dan nog een dag extra weekend te pakken om bij te komen. Dat kan ik ook niet na een meiden avond, ik moet op maandag ook gewoon weer mama zijn en de kids vroeg klaarmaken voor school op maandag.

Kolibrie2 vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

ik zal het inderdaad verkeerd lezen of anders opvatten, maar op mij komt het stukje “dat soort mensen” al gigantisch negatief over. En als je er niet mee omgaat en weet je niet of ze ontwen met mensen die liever een boek lezen een naar een vrijgezellen feest geen. Misschien is het type dat op zaterdag de stripclub bezoekt wel het type dat op zondag lid is van een leesclubje en leest het de rest van de week literaire boeken om als hobby op zondag die gelezen boeken te besprekend. Naar mijn mening word het “type” dat naar een stripclub gaat te veel in een hokje (van tokkie) gestopt die volgens mij onterecht is. Volgens mij is het grootste deel van de klantenkring in de stripclub hooggeplaatste zakenmannen waar niemand het van verwacht. De stripper zelf ook kan wel een advocaat of arts in opleiding zijn en zo bijverdienen om
    De studie te bekostigen.

Gilou, Kolibrie2, Malbec en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

jaloezie doet gekke dingen met mensen! En sommige mensen zijn nou eenmaal heel onzeker over zichzelf en heel egoistisch. En als het wantrouwen is van de vrouw moet ze toch gewoon lekker uit de relatie stappen (ongeacht of deze terecht is door dingen uit het verleden) maar zonder vertrouwen gaat het toch nooit echt goed werken tenzij in dit geval de man altijd maar ja en amen blijft zeggen en vrouwtjelief haar zin heeft.
    Maar genoeg vrouwen hier die er zeer op tegen zijn misschien kunnen die uitleggen wat de onderliggende oorzaak voor hen is? Ik kan voor de partners van man zijn vrienden geen antwoorden geven op die vragen. Weet alleen dat als ik eens de groepsapp lees die mannen het grapje van de week zijn omdat ze zo onder de plak zitten.

En waarom ze blijven? Ik neem aan uit liefde, goede moeder voor de kinderen, geen zin in een scheiding met daarbij behorende alimentatie en vrouwen die ze kaal gaan plukken omdat het kan in Nederland.

11. GossipGirlxoxo

Wij ook, maar gelukkig hebben we nog steeds onze eigen vrienden groep uit die tijd. Mijn 4 beste vriendinnen zijn er Al vanaf dat we baby zijn en daarnaast heb ik nog steeds mijn vriendinnen groep van de middelbare school. Ik ben ook heel blij dat ondanks dat we samen volwassen zijn geworden en samen een top vrienden groep hebben we onze eigen vrienden nooit verwaarloosd hebben toen we verliefd werden en samen een leven op zijn gaan bouwen.

12. GossipGirlxoxo

hoe noem jij het dan als je telkens als je man wat leuks gaat doen met zijn vrienden je van te voren al aangeeft dat je dat niet ziet zitten. Je hem eerst met rotsmoesjes thuis probeert te houden en op het moment dat je je beseft dat hij toch wel gaat je al ruzie gaat maken. Tijdens zo een uitje of vakantie telkens weer belt om de ruzie voort te Zetten en bij thuiskomst ook nog een week ruzie maakt: en niet de 1x maar elke keer opnieuw al jaren lang en altijd dezelfde personen:

13. GossipGirlxoxo

als dat echt een geldige goede reden is dan kan dat in mijn ogen alleen een reden zijn om
    Uit elkaar te gaan als door die reden het zover is gekomen dat er geen vertrouwen meer is om de ander een nachtje of aantal dagen alleen met vrienden weg te laten gaan. En ik zeg niet dat dat de oorzaak is hè, maar dat is de oorzaak waar bij volgens mij aan denkt. Je kan niet verwachten dat je partner daarvoor de rest van zijn leven op de blaren gaat zitten. In mijn ogen is vergeven ook vergeten en daarna moet je dat niet meer voor iemand zijn voeten gooien als je de keuze hebt gemaakt te vergeven.

sidmick en Liekje81 vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

heb je het wel eens gedaan zo een vrijgezellen feestje? Ik vraag me af waar je die sterke mening op baseert?

15. GossipGirlxoxo

Tja dan kom ik weer op het punt als je besluit verder te gaan en te vergeven moet je in mijn ogen het verleden ook laten rusten en echt verder gaan. Wil je dat hij je trouw blijft omdat hij nooit in een situatie komt waarin hij ontrouw kan zijn of dat hij je trouw blijft omdat hij bewust die keuze maakt? Ik zou toch liever het 2e hebben. En blijkt hij het niet te kunnen dan weet ik dat ook graag zo snel mogelijk want dan ben ik mijn tijd aan het verdoen hoeveel ik ook van iemand hou!

Aries, Gilou, sidmick en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

niet eens??? Beetje gek hoor :p

Mapje vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

In de vriendengroep van mijn man kan ik beamen dat dat niet het geval is (die hebben een nogal uitgesproken groepsapp waarin ik weleens mee lees. Vooral na avondjes of weekendjes wet uit nieuwsgierigheid naar foto’s en verhalen omdat man nooit wat vertelt en dan zijn telefoon geeft en zegt het is te veel om op te noemen lees zelf maar.

18. GossipGirlxoxo

dat is geld verdienen als hij in zijn pak van die klittenbandjes naait zodat hij dat in 1x van zijn lichaam kan trekken zodra de muziek aan gaat :roflmao::roflmao::roflmao: denk dat het meer verdient als de gemiddelde politie agent in een avond verdient:p

Philou en femkes vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Is al de 2e keer dat ik je daar over hoor in dit topic. Misschien een guilty pleasure van je :p:roflmao:

20. GossipGirlxoxo

volgens mij is het er vooral heel vies :oops: zou niets aanraken zonder het te ontsmetten met dettol doekjes :roflmao:

Cin85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina