k heb gisten middag een zw test gedaan. 4 dagen voor mijn nod. ik denk dat hij wel positief is. wat denken jullie? ps ik heb de foto iets donkerder moeten maken omdat hij te belicht was. http://i190.photobucket.com/albums/z166 ... /lk021.jpg
Ik denk een tweede lijn te zien, maar ik zou hier inderdaad ook niet boven staan springen van geluk. Nog een testje doen over 4 dagen lijkt me, dan zul je wel zekerheid krijgen. Vervelend zoiets. Suc6
He Kikkert, Ik kan het eerlijk gezegd niet zo goed zien! Moeten er 2 streepjes te zien zijn? Weet niet precies hoe elke zwangerschapstest werkt... Liefs Annika
He kikkert, Of mijn computer is niet goed maar volgens mij is de foto nog even klein. Probeer het anders nog eens... Liefs Annika
Hoi Ik kan een heel onduidelijk 2de streepje zien, maar ik zou zeker nog een keer tseten over een paar dagen......heb hier al wel vaker gelezenn dat het posi kan zijn voor de NOD, maar daarna niet......succes (y)
Ik zie een heel vaag roze tweede lijntje. Dus een voorzichtige felicitatie. En over een paar daagjes weer testen.
dank je wel meiden voor jullie reactie. vorige maand had ik ook een positieve test ´wel lichter dan deze´ maar toen ben ik toch ongie geworden. we denken dat ik een vroege mk heb gehad
He kikkert, Nu kan ik het idd beter zien, ik zie ook een heel licht 2e lijntje. Ik geloof dat ik zelf al zowat een gat in de lucht zou springen als ik uberhaupt een 2e lijntje zag Ik feliciteer je ook alvast voorzichtig! Hoop dat als je een tweede test zou doen, het lijntje beter zichtbaar is! Laat je het weten? Liefs Annika
zie wel een tweede lijntje hoor...maar wel heeeeeel vaag. Gewoon inderdaa over een paar daagies nog eens testen...en dan hopen dat ie duidelijker is!
ik hoop ook dat hij achter een paar dagen duidelijker is. ik ga zaterdag denk ik weer testen. liefs kikkert
ik zie hem ook hoor, ik heb nog nooit een vaag tweede lijntje gehad met zo`n duidelijk roze kleur. en die kleur komt echt niet als er geen hcg in je urine zit. hoop dat het goed blijft gaan en dat de testen duidelijker worden.