Positieve ervaring maansteen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Soofster, 26 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Normaal ben ik niet zo een spiritueel type, maar dit moet ik even met jullie delen.

Toen ik zwanger probeerde te worden van mijn zoontje heb ik goede verhalen gehoord over een maansteen. Deze steen zou de vruchtbaarheid van de vrouw bevorderen. Twee mensen in mijn omgeving die in de MMM zaten zijn na het dragen van de maansteen zwanger geworden. Toeval of niet?

Omdat ik ook graag zwanger wilde worden besloot ik ook een maansteen te kopen. Ik heb deze opgeladen in het licht van de volle maan en deze aan een veiligheidsspel aan mijn ondergoed gedragen. Diezelfde maand ging ik op vakantie en daar raakte ik mijn maansteen kwijt. Op de dag van vertrek vond ik de steen weer en deed ik hem weer om. Tijdens de reis is de steen twee keer afgevallen. Bij thuiskomst deed ik een zwangerschapstest en deze was positief! Toeval of niet?

Nu wilden manlief en ik graag voor een tweede kindje gaan. Het duurde me iets te lang en vorige maand heb ik weer een maansteen gekocht. Onder het mom, niet geschoten is altijd mis. Deze steen weer bij mij gedragen en afgelopen zaterdag testte ik positief. Wel was ik verbaasd want de maansteen droeg ik nog bij mij en die gaf mij geen signaal dat hij al zijn werk had gedaan. Ook omdat ik nog wat bloedverlies had de eerste dagen etc. Dus ik ben hem blijven dragen. Tot vanavond. Toen ik wilde douchen was ik de maansteen kwijt. Hij was afgevallen en toen ik mijn broek pakte viel hij daaruit, op de grond, kapot!

Nogmaals, ik geloof nooit in dit soort dingen. Maar dit is mij wel echt te toevallig! Ik ga morgen naar het winkeltje en ga voor twee vriendinnen van mij die in de MMM zitten een maansteen kopen. Wie weet werkt het bij hun ook.....

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik zal eens zeggen... ik had ook een maansteen gekocht en opgeladen in het licht van Volle maan...

Ik was die steen telkens kwijt! Ik had hem als ketting tegen mijn huid hangen... Uiteindelijk vond ik hem terug, maar was helaas niet zwanger.

Wel grappig dat jij ook telkens die steen verloor!

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Jammer dat het bij mij niet werkt ;) draag hem ondertussen toch ook al ruim 8 maanden :)

4. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik draag een ketting en een maansteen ring tot nu toe nog niet geholpen :(😕, fijn dat ie , bij jou wel heeft geholpen....

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik had in augustus 2015 maansteen voor het eerst aan een ketting, en ook die maand zwanger geraakt. Helaas wel een mk geworden.
    Ik ga de steen vanaf dit weekend ook weer dragen. Hopelijk met hetzelfde effect, maar dan een plakbeeb!

Deel Deze Pagina