Wanneer mag ik weer met wasverzachter wassen? Vindt het net iets frisser ruiken enz. En dan ook de babykleertjes.
Ik ben pas met 9 maanden weer begonnen met wasverzachter te gaan gebruiken, ik vindt het ook veel lekkerder ruiken, maar babyhuidjes zijn echt heel gevoelig. Nog even volhouden misschien.
ik ben na 1 mnd langzaam weer begonnen eerst de overkleertjes en toen daar geen reactie van kwam de rompers ook weer gaan wassen de hydrofielluiers en de handoeken gingen al gewoon met wasverzachter anders waren ze helemaal niet lekker denk dat ik met 3mnd weer volop de wasverzachter erbij deed. je kan ook evt als je het droog in de droogtrommel van die doekjes erbij doen, wel frisse lucht geen spul in kleertjes
Ik heb vanaf het begin van die wasverzachter gebruikt voor de gevoelige huid (sensitive) en toen deze op was gewoon de oude vertrouwde van Robijn(eigenlijk gewoon vergeten) maar nooit ergens last van gehad!
Heb na de kraamweek gewoon mijn eigen wasmiddel (ariel) en wasverzachter (robijn) gebruikt. Ik was haar kleren en onze kleren gewoon bij elkaar. Tot nu toe geen problemen.
Ik heb ook altijd wasverzachter gebruikt en geen problemen. Je hebt van Robijn hypoallergeen wasmiddel. Deze ruikt lekker en kan je volgens mij zonder problemen gebruiken.
Hier ook vanaf dag 1 de hypoallergene wasverzachter van Robijn, nooit problemen gehad en hij ruikt heerlijk!