Kom je in de uwv terecht krijg je dus gewoon 8 weken geen geld lekker dan Ja omdat je 1 juli je uren in moet vullen na 1 gesprek werd de belofte gedaan dat ik dan uiterlijk vandaag mijn geld zou krijgen blijkt het mog niet eens overgemaakt te zijn dus moeten we maar weer 1 week wachten lekker bedrijf mensen gewoon weken lang zonder geld te laten zitten zonder uitleg en beloftes maken en niet nakomen. Kind en zwangere vrouw week geen eten top bedrijf uwv
[FONT="]Beste Chantallcindy,[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik vind het vervelend om te lezen dat je nare ervaringen met UWV hebt.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Het is inderdaad zo dat wij het formulier Inkomstenopgave nodig hebben voor de betaling van de WW-uitkering.[/FONT] [FONT="]Nadat wij het formulier hebben ontvangen, betalen we de uitkering binnen 10 werkdagen.[/FONT] [FONT="]Binnen 3 werkdagen staat het bedrag dan op je rekening.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Met vriendelijke groet, Stella UWV Webcare Team[/FONT]
Dat heb ik begrepen maar mij was beloofd dat het 4juli op mijn rekening zou staan omdat ik door deze nieuwe regeling 8 weken geen geld krijg. Als dit van te voreb was aangegeven haddrn we hier rekening mee kunnen houden .
Beste Chantallcindy, Het is niet de bedoeling dat wij toezeggingen doen die niet nagekomen worden. Ik kan me jouw frustratie voorstellen. Ik hoop dat je de uitkering snel ontvangt. Met vriendelijke groet, Yvonne UWV Webcare Team