Plopsa Indoor Hasselt, wie is er geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bianca16, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik zag net op MP dat je met 50% korting kaartjes kunt kopen voor Plopsa Indoor Hasselt. Ik heb net de website bekeken en twijfel of ik ze wel of niet aan zal schaffen. Heb 2 kids van net 3 en 4 jaar. De oudste is geen held en de jongste is voor sommige attracties nog te klein (onder de 96 cm niet toegestaan). Vraag me dus af wie er geweest is en wat jullie ervaring is, dus maw of het geschikt is voor 2 kleine kids of dat we beter nog een paar jaar kunnen wachten.

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wij gaan regelmatig, hebben een abbo. Nu zijn die van ons echte durfals en gingen al snel overal in waar ze qua lengte in mochten.

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij zijn in indoor Coevorden geweest, maar dat zijn dezelfde parken. Onze dochter was toen ruim anderhalf.
    Ze vond het gweldig! Ze kon al best veel doen. Alleen voor ons als ouders zijn was het niet veel aan. Maar goed, als je kind geniet, geniet je als ouders ook.
    Ik vond het ook vrij duur (het is geen dagvullend programma), maar met 50% korting best te doen (heb je een link??).

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Voor die leeftijd is Plopsa Indoor Hasselt ideaal! :) Als je jongste te klein is voor een attractie, mag hij/zij er meestal wel in met begeleiding. M'n nicht heeft een zoontje van 2,5 en gaan zeer regelmatig. Zo regelmatig dat ze zelfs een abonnement genomen heeft :p En vanaf het moment dat onze zoon er iets aan heeft, gaan we ook met hem ;) (wonen kortbij)

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik heb ook zo'n kortings kaartje gekocht.. mijn dochtertje is 1.5... ben eens benieuwd wat ze ervan vind... kindjes die meegaan zijn wel al 3 en 4.. maarja.. er zijn toch 4 of 5 dingen waar mijn dochtertje wel al in mag heb ik gezien op de website .. dus t zal wel goedkomen

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Denk dat je dochtertje de show wel geweldig gaat vinden! :) Ik heb 2x een Bumba-show gezien en was echt heel mooi!

Deel Deze Pagina