Vrijdag avond hebben mijn schoonouders chinees gegeten, wat ze over houden hebben zezaterdag ochtend hier gebracht, dan hadden wij een lui dagje... (heel lief!) maar wij hebben het niet op gegeten. Nu staat het tot de dag van vandaag nog steeds in de koelkast, kunnen we dit vandaag nog eten? wat denken jullie? (er zit geen kip bij en het is direct goed gekoeld...) Heb namelijk geen zin om boodschappen te doen en heb zin in chinnees!!!!!
nee, uiterlijk gisteren had je het nog kunnen eten, maar van de vrijdag op de maandag... Nee.! Dan maar een chineesje bestellen??
Ik vermoed dat je het nog wel kunt eten, maar hoe ruikt het? Ik snuffel altijd aan eten, ruikt het goed eet ik het. Twijfel ik, gooi ik het weg. Stinkt het, logisch dat het weggaat. Heb je misschien katten in huis? Geef ze een klein beetje, eten ze het op, dan is het goed
Ik eet chinees alleen nog de dag erna, daarna alles weg. 1x gehad dat dag 3 alles stonk, dus gelijk weg gedaan. En 1x in de vriezer gezet en dag erna voedselvergiftiging... Dus ik zou het niet meer eten en gewoon lekker vers bestellen
nee, als het van zaterdag was geweest waarschijnlijk wel, maar vrijdag vind ik persoonlijk een dagje te lang.
Met rijst en mie moet je nog meer oppassen als met kip en dergelijke. Zo hadden wij een avondje chinees, dat ging goed. Maar de volgende dag de restjes gegeten en mooi een voedselvergiftiging opgelopen. (Ja, wel meteen netjes in e koelkast bewaard)
hahaha ja das echt hoor ik eet rustig dingen op die paar dagen over datum zijn, of iets wat op de grond valt of meer van dat soort dingen. maar chinees? nee een dag erna nog wel maar dan houdt het zelfs voor mij op.
De vuilnisbak wil het vast wel voor je opeten. Ik zou het niet meer eten. dan maar chinees halen of bestellen?