@Sugarblossom: Jee, dat je er zo niet goed van bent zeg?! Maar is inderdaad voor een goed doel Al flink geklust? @Sterre81:Ik had gisteren inderdaad een positieve test van CB! Dus gisteravond geklust van vanavond ook nog maar. Heb vandaag overdag ook wel een zeurend pijntje gehad links onderin mijn buik, maar weet niet of dat mijn ei is geweest. Zou zomaar kunnen 8) Ik testte meestal als ik thuiskwam van mijn werk, rond half 6 en dan vanaf half 4 niet meer drinken. Laatste dagen heb ik ook in de ochtend getest op mijn werk, gewoon tasje met test en plastic bekertje mee de wc in! Succes met testen, hoop op een snel ei voor je! En we zijn volgens mij allemaal nog beginners, ikke iig wel
@Sterre81 Ja zeker heb dan echt kramp en dan de hele dag! Ja misschien kun je het proberen met het voelen van je eisprong, ik hoop het! Heb je je ovutest vandaag binnen gekregen? Heb je die ook van Zwanger en kids besteld? Haha gelukkig kun je af en toe op je werkplek forummen ^_^ Ik moet nu ongeveer 14 dagen wachten tot ik kan testen of ik wordt ongesteld (hoop ik niet natuurlijk haha). Liefs!!
Meiden, bedankt voor jullie reacties! Gister inderdaad mijn ovu tests binnen, die van sensitest. Gelijk geprobeerd natuurlijk, helaas nog geen ei inzicht. Vandaag weer geprobeerd en weer geen enkel streepje inzicht. Geduld is een schone zaak... pfff maar ja, wij willen allemaal zo graag een dubbele zwangerschap streep!!! Nou ik zal geduldig elke dag blijven testen tot mn ei... Ik weet nog dat ik mn vorige cyclus pas 8 dagen voor mijn ongie een opgezette dikke buik had... Zal hoop ik niet mijn ei zijn geweest... Succes op de wachtbank als je ei al is geweest... spannend!
@Sugarblossom: Hou je het wacht nog een beetje vol? Maar heel veel leuke dingen/uitstaojes plannen, dan kan je even ergens anders aan denken, hahaha Afgelopen weekend er even tussenuit geweest, dan kan ik de 'zwanger worden' gedachten even los laten. @Tooske: jij zit nou zeker ook te wachten? Heeft het veel invloed op de test als je van tevoren drinkt? Ik probeer er 5kg af te krijgen daarom drink ik veel water. Hier gisteren voor het eerst een lichte positieve test! YEAH! Hopen dat de test vandaag iets donkerder is. Gister toch wel geklust, en vanavonv maar weer.
Dag Dames, Ik heb ook precies hetzelfde probleem vanaf 26 augustus heb ook alleen maar een lichte streep. Ik weet nou niet of het gaat veranderen. Liefs, Namosae
Hoi Sterre, Ja, ik zit nu ook te wachten op NOD inderdaad.... Er staat in de bijsluiter dat je 2 uur van te voren niet te veel mag drinken, ik denk omdat er dan meer water en minder LH hormoon in je urine zit? Dus ik zou gewoon die 2 uur niet te veel drinken en daarna kun je gewoon weer aan t water. Wat goed dat je 5 kg kwijt wil! Lukt t al aardig? Succes en ook met klussennatuurlijk, op naar een hele dikke positieve ovutest
@Sterre81 Nee verschrikkelijk hahaha! Ik lag er vanacht nog over te dromen van een zwangerschapstest met streepje toen ik wakker werd was het helaas maar een droom! Ben vandaag aan de schoonmaak thuis gelukkig en even met de pup gewandeld met dit mooie weer. Kan ik even alles omzetten en er niet teveel aan denken. Wat goed van dat afvallen.. mij lukt het voor geen meter heb steeds slechte vreetbuien.
@Namosae Dat was bij mij ook maar op de 4e test dag knalde die eruit en was m'n teststreep donkerder dan m'n controle streep. Ben je verder nog gaan testen? ben benieuwd of het streepje bij jou donkerder is geworden!
@Tooske Gaat alweer beter! Verder hebben we niet meer geklust wel voor m'n eisprong en op die dag zelf nog en erna en toen kreeg ik die krampen. Maar denk dat dit wel voldoene moet zijn geweest hahaha laten we het hopen!
Jaaaaaaaaaaa, laten we het hopen dat het allemaal lukt daarbinnen momenteel. Vind het zo gek dat er misschien wel van alles gebeurd in je lijf, of niet natuurlijk en je weet er niets van, kunt niets zien. Je kunt alleen maar wachten. Namosea: nog een dag/paar dagen en dan wordt je test vanzelf donkerder, succes!
Hoi hoi, Gister had ik een bedrijfsuitje.. 's avond met een kv test een positieve ovu test.. maar het schijnt dat deze niet te vertrouwen zijn. Vanochtend ff met sensitest getest en geen streep in zicht??!! En mn vriend ligt met koorts en griep op bed.. balen... eindelijk mijn eerst ronde en rond mijn eerste ei ligt man lief ziek in bed... Dus er wordt niet geklust.... een vraag: als jullie een positieve test hebben, wordt de streepjes dan gelijk allebeide donker? Het controle streepje ligt snel op, en het duurt een minuutje voordat het teststreepje iets in zicht is. Zit daar bbij jullie ook even tijd tussen? Liefs Sterre
Bij mij komt altijd eerst de controlestreep en daarna de teststreep. Ja, over de kruidvat testen hoor ik ook slechte verhalen. Ik zou als ik jou was die van zwanger en kids proberen, die zijn ook veel goedkoper. Oh, ik zie dat je ook die van sensitest hebt, die zijn ook wel goed volgens mij.
@Sterre81 Ik had die ook van de Kruidvat gekocht en toen zeiden ze tegen mij op dit forum dat de kv testen niet te vertrouwen zijn. Ik heb ze terug gebracht en heb op Zwangerenkids.nl nieuwe gekocht en veel goedkoper. Ik had na 4 dagen een knalstreep op de teststreep. Eerst komt er een controle streep en dan (als je gaat ovuleren) een test streep en dit is natuurlijk afhankelijk van wanneer je je eisprong krijgt. Wanneer je geen controle streep krijgt is hij niet geldig (is bij mij nog niet gebeurd). De Zwanger en Kids testen krijg je normaal binnen 2 dagen in je brievenbus. Ik heb afgelopen zaterdag de Zwangerschapstesten gekocht bij hun en het was maandag al binnen!! Oh ja bijna vergeten.. als ze beiden gekleurd zijn dan is hij positief. Is hij een beetje gekleurd dan is hij licht positief maar dat beschouwen ze als negatief. Ik had dat de teststreep donkerder was dan de controle streep en dan is het gewoon klussen en je eisprong vind plaats tussen 24-48 uur! (ook als het licht positief is zal ik al aan de slag gaan) maar sommige zeggen dat je tussen de 12-24 uur je eisprong kunt krijgen en ik had dat ook, want ik voelde hem de dag erna gelijk.
Hoi Dames, Wij zijn nu bezig in de 9e maand. De eerste drie maanden waren zeer onregelmatig (na ruim 10 jaar pilgebruik logisch) maar daarna zat ik 3 maanden op een cyclus van 30-31 dagen. In de 7 maand had ik ineens weer een hele lange cyclus (3 weken overtijd!) en daarna weer een cyclus van 33 dagen. Kortom je kunt er niets mee. Ik teste steeds met ovulatietesten van sensitest maar daar zag ik steeds maar 3 lichte strepen en daarna weer niets. Ik dacht dus dan heb ik mijn eisprong al gehad maar is de lijn gewoon niet zo licht. Deze maand heb ik besloten te temperaturen en te testen met ovulatietest. Na 13 dagen kreeg ik 3 dagen lang weer een streep die duidelijk zichtbaar was maar nog niet donkerder dan de controle streep. Na 3 dagen weer helemaal geen streep. Op dag 18 zag ik ineens weer een lichte streep en de dagen erna werd deze alleen maar duidelijker en zelfs even donker als de controle streep. Temperatuur is in al deze dagen ook gelijk gebleven. Ik verwacht vandaag of morgen mijn eisprong en ben dus nu erg benieuwd of de termperatuur ook omhoog gaat. Om een lang verhaal kort te maken. Als ik jullie was zou ik je temperatuur bij gaan houden en daarnaast ook ovulatietesten gebruiken. Dit geeft veel informatie en je wordt hierdoor ook minder onzeker.