Loop ik naar mijn auto (die misschien 3 meter van mijn schutting vandaan staat) kom ik 4 hele grote hopen hondepoep tegen! Ik vind het zo smerig, hoeveel moeite is het om een schepje mee te nemen? Ik kan ook niet normaal naar de supermarkt met de kinderwagen, elke keer hondepoep aan de wielen! Nou hebben we een paar maanden geleden een hekje om de tuin heen gezet omdat mensen dachten dat ze hun hond wel op ons gazon konden laten poepen (en toen ik er iets van zei kreeg ik nog een grote bek ook!) hebben nu alle katten in de buurt het op mijn tuin voorzien! Ik kon er zondag niet eens normaal doorheen lopen. Ik erger me hier zo erg aan!
ja hier ook hoor, gewoon op onze oprit! dan kunnen wij het dus weer gaan weghalen, ik vind dat ook echt superaso, mocht ik ooit een hond betrappen hier dan pak ik het baasje wel in zijn/haar nekvel met een schep en een zak, ruim even op ja! dit is mijn oprit! (kan niet wachten tot ik dat een keer kan zeggen) ik weet hoe je je voelt!
Klinkt bekend... Ik neem steeds minstens 1 poepzakje mee als ik ga wandelen. Meestal heb ik zo'n rolletje mee, maar het zijn hele slechte zakjes dit keer... Dus heb ik nu een pakje met losse zakjes. Alleen zijn er bij ons ook mensen die dat niet nodig vinden... Vanmorgen ben ik hem nog tegengekomen. Dat heeft dan 2 honden die nog niet eens aan de lijn lopen (terwijl ik moeite moest doen om te niet met de auto te raken! ). 't Is een kleine moeite om het op te ruimen. Je weet dat dat erbij hoort als je met je hond gaat wandelen.
Ik zelf heb honden, maar toch erger ik me er ook aan. Want ik ruim het namelijk wel op als ze een ongelukje gehad hebben. En tuinen van anderen daar mogen ze niet eens bij in de buurt komen. Jammer genoeg denkt niet iedereen daar zo over. Ik ben al weken aan het loeren welke eikel zijn hond tegen onze haag aan laat piesen. daar zitten nu op afstand van elkaar op exact dezelfde hoogte dus 4 ronde plekken met gelebladeren, jawel een reu, want mijn reu wil erover heen, wat hij dus niet mag.
aso is dat, ja. ik heb ook een hond, maar die bedenkt het niet om iets op de stoep te doen (doet ze alleen op gras/in bosjes, en het liefst dat er dan niemand kijkt. preutse muts, haha! ). maar stél dat ze wat zou doen, dan ruim je dat op. hier in de buurt ook een stel van die aso's die dat niet nodig vinden. met gevolg dat ik 's avonds als het donker is midden op de weg loop, om de poep te omzeilen... bij anderen in de tuin laten poepen vind ik helemáál aso! dat bedenk je toch niet?! katten van de buren doen het bij ons ook; zoooo smerig! heb er al eens iets van gezegd, maar ze gaven geen sjoege. tsja....
t nadeel met die katten is dat de eigenaar er ook niet echt wat aan kan doen, behalve de kat binnen houden, maar dat ga ik niet van ze vragen. Maar ik vind het nog steeds vies! Vanmiddag maar even met een schepje door de tuin!
gatverdegatver. Ik ben zelf hondenbezitster maar er gaan dus echt minimaal 4 poepzakjes mee als we aan de wandel gaan. Nu loopt er hier in de buurt kennelijk ook een of andere aso met een hond (een flinke jongen kennelijk) want ik heb nu al een keer of 5 een hoop stront in mijn voortuin aangetroffen. Ik kan zoiets echt niet begrijpen! Mocht ik de beste man of vrouw inclusief hond betrappen dan loop ik naar de tuin met een schep en ik zweer het bij alles wat me lief is, die hoop stront gooi ik zo in zijn/haar nek! Eens kijken hoe hij zelf op dat asociale gedrag reageert. Ik ben er iig klaar mee. Liefs van een normaal heel vredelievend meisje
wordt er hier ook echt gek van...wonen hier net 3 maanden en ben al zeker 4 keer in de poep gaan staan...naast de auto 2x, op de stoep en net als ik de tuin uitloop....kennelijk ist veel moeite....vind t ook wel jammer dat alle grasveldjes hier ondergescheten worden en geen hondenuitlaatstrook is zoals in den haag...zo kunnen de kinderen niet eens op t gras spelen
weet je wat ik zou doen als ik jou was? Bij al die mensen de luier van je kindje legen op het pad naar de voordeur! haha lekkerr! Geintje! Vindt het ook mega smerig, valt hier gelukkig wel mee!
Ik schuif even aan als honden bezitter die haar honden netjes daar laat kakken en piesen waar ze t horen te doen maar geregeld andermans rommel aan dr wagen heeft zitten....of aan de zolen van dr kinderen. Word er ZO moedeloos van Had vorige week een nieuwe wagen gekocht omdat Wendy niet meer in de bak vd oude paste en de zitting niet plat genoeg kon. Dus ik de volgende dag helemaal happy met glimmend mooi nieuwe (wel 2e hands maar toch) wagen naar buiten. Heb toch echt goed opgelet maar naja...was eerste keer met een wagen waar Wendy ook lekker in rond kan kijken en de meest interesante dingen zag. Dus ben ik blijkbaar net toen ik even op haar lette weer door iemand anders hond zn hoop gereden En dan sta je daar thuis....moet je dus je kar met boodschappen en kind buiten laten staan...snel snel snel een emmer sop pakken (heb ik al klaar staan in de achtertuin bij de achterdeur binnen handbereik dus, tegenwoordig...zo ver ben ik al ) en dan de banden afsoppen met een oude afwasborstel (en niet te enthausiast in je woede want dan spettert het tegen je wagen omhoog!) En dan pas kan heel de lading (wagen plus kind plus boodschappen) naar binnen. Ben allang blij dat mn eigen honden tegenwoordig niet meer van die enthausiaste weglopers zijn (en voortaan terug komen als ik ze roep...of iig blijven staan). Anders was het helemaal kermis elke keer als ik thuis kwam! En ik kan wel eerst mn kind eruit vissen natuurlijk...maar die slaapt 9 vd 10 keer eindelijk (valt op de terug weg meestal pas in slaap....net 10 mins voor we thuis zijn) en dan wil je dat even zo houden. Had het er toevallig net nog over met de jongens hier. Uitgelegd dat die honden bezitters in hun eigen vingers snijden ermee. Want onze gemeente is het ook zat en voert een ontmoedigings beleid. Eerste hond kost een berg...tweede hond kost nog eens het dubbele (dus betaald dan eigenlijk de prijs van 3 honden) aan honden belasting. ERG fijn. Maar niet alleen de honden zijn hier fijn hoor. Elke keer als ik mn deur uit ga en de zon erop gestaan heeft STINKT heel mn stoepje voor de deur... Kattezeik van de tientalle katten hier in de buurt die nou net precies voor mijn deur moeten gaan beslissen wie zn teritorium dat is.... Nou wat dacht je van MIJN teritorium stelletje ^&*^%&^%&%$ ! BLEGH En het fijne daaraan...het raam van de douche zit pal boven die stinkzooi...dus in de douche ruik je het dan ook :sick:
@cvwinkoop Als je ongewenst katten in je tuin hebt, probeer dan eens (weet niet hoe groot je tuin is)puur azijn te sproeien in je tuin. Het schijnt dat katten dit vreselijk vinden stinken en er met een boog omheen gaan. Weet niet of het werkt hoor, maar het is het proberen waard.
Bij ons hebben we verschillende honden uitlaat plaatsen. En inderdaad die worden ook gebruikt, niet het grasveld zelf, dat dan weer niet. Maar wel de stoep ervoor. Heel fijn als je er in het donker bovenop gaat staan. Ook de grindbak bij ons in de voortuin, wordt hier gebruikt als kattenbak. En met een beetje pech wordt ie ook nog even omgeploegd.
hoi wij hebben ook honden maar ik zorg altijd dat ik wat bij me heb mocht er iets mis gaan hier heb je ook verschilende veldjes waar je ze kan uit laten maar mijn dochter zit hier dichtbij opschool en dan heb je een stoepje waar ze tussen door moet om bij de ingang van de school te komen en wat denk je het ligt daar vol met honden poep en geen 1 die het opraapt zo smerig de jufrouw heeft elke keer weer honden poep in de klas liggen het is gewoon smerig ze hebben er al heen gebelt het heeft hier al in de krant gestaan maar niks helpt