ik ben niet het voorbeeld van een vrouw

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Nov 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zoals de titel al zegt:
    ik ben dus niet het goede voorbeeld van een vrouw

ik hou niet van winkelen, althans niet voor kleding of schoenen ( wat dus niet wil zeggen dat ik een slons ben. draag gewoon leuke kleding)

ik heb een hekel aan hakken ( heb 1 paar maar loop er bijna nooit op. geen zin in zere poten)

ik draag geen make-up ( zeer zelden) maar nogmaals ben zeker niet onverzorgd)

heb een hekel aan bv romantische films, zie liever een spannende thriller

lange nagels vind ik bij een ander prachtig maar ik kan er niet mee werken.

ik heb geen gat in mijn hand
    ;)
    ik ga over het algemeen meer met mannen om. gewoon omdat vrouwenpraat me vaak niet intereseert.

dit is dus totaal geen aanval op iemand of iets, wou soms wel eens dat ik meer vrouwachtig wasmaar helaas:D ik ben ook zeker geen manwijf ofzo hoor. heb leuke kleding aan, ga elke maand naar de kapper,en laat zeker geen boeren en scheten zoals mannen dat kunnen.

zijn er nog meer van die vrouwen nhet als ik? ben benieuwd!!;)

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi! Kan me met een aantal dingen van jou wel vergelijken idd. Hou ook niet van lange nagels, heb er niks mee.. enne, romantische films? Please not.... hou ik ook echt niet van. Geef mij idd maar een goeie thriller (Paranormal Activity...;) ) of een andere spannende (actie)film, draag ook geen hakken, maar dat komt meer doordat ik al 1m81 ben... Gat in de hand, ja, wat de kinderen aangaat wel, voor mezelf heb ik net vanmorgen weer voor het eerst sinds een tijdje een mooie trui gekocht en een stel halfhoge laarzen (zonder hak, hih!), dus wat mezelf aangaat niet echt. Make up? Ja, beetje oogschaduw en mascara, daar blijft het wel bij.. vind het wel mooi hoor, maar gun mezelf er geen tijd voor.

Maar net als jij zie ik er natuurlijk wel verzorgd uit en met leuke kleren aan, haar netjes in de plooi (kort haar = vaak naar de kapper), maar ben ook geen voorbeeldvrouw hoor! ;)

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi hier ook een manwijf ;)
    Houd niet van winkelen voor kleren en al helemaal niet schoenen! Heb dan ook maar 2 paar schoenen. Die moest ik uiteindelijk wel kopen want in mijn vorige paar had ik de gaten in de zolen zitten :p
    Draag nooit geen make-up. Geen lange nagels!
    En houd ook niet van romantische films ( oke, misschien nu dan wel een beetje omdat ik zwanger ben ;) )

Doe daarintegen wel een aantal echt vrouwelijke dingen.
    Zo houd ik van borduren, haken en breien.
    Dus dat maakt het wel een heel klein beetje goed :)

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja breien doe ik ook. nouja ik probeer een deken te maken. zitten wel wat schoonheidsfoutjes in maar ach...
    en ik heb ook echt een pokkehekel aan kleding kopen. allemala in zonpashokje en dan past het niet en weer uit dat hok, andere maat. op je sokken, blote voeten etc door de winkel. naar zweet stinkende hokjes. bah hahaha.
    toen ik kleine plurk ook nog niet had hoefde ik ook nooit te huilen. nu wel al bij de verloskundigepraktijk ofzo op tv hhaha.

ik draag ook wel trouwens soms rokken ofzo maar als je vraagt: voel je je dan op je gemak zeg ik nee. doe maar een overall! haha

5. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Hahaha...daar gaan we weer! Eerst een topic over tutjes en make-up en nu een non-stiletto-topic.
    Oke, ik doe mee :D

1. Ik draag wel make-up, bijna elke dag of ik moet echt de deur niet uitgaan, zoals vandaag. Geen 13-kleurenpalet maar gewoon naturel, van alles wat. Beetje oogschaduw, poeder, mascara en lippenstift.
    2. Ik winkel alleen voor mijn man en mijn dochter. Dat vind ik het leukst omdat ik niet zozeer een hekel heb aan winkelen voor mezelf maar wel aan het 100x aan- en uitkleden: BAH! De oplossing: voor mezelf koop ik de kleren online. Lekker thuis passen op het gemak en wanneer ik wil en wat niet past of niet staat: 1x naar het postkantoor en klaar.
    3. Ik werk met alleen maar mannen dus mannenpraat is me een stuk makkelijker dan vrouwenpraat. Nu ik erover nadenk: waar praten die vrouwen toch altijd over?!
    4. Ik ga elke 4-5 weken naar de kapper dus das weer wel vrouwelijk.
    5. Mijn nagels daarentegen zijn absoluut niet vrouwelijk. Geen french manicure voor mij, dat is me veel te veel rompslomp als je dat elke 3 weken moet laten bijwerken. Ik knip ze bij met een nagelknippertje en héél soms gaat er een doorzichtig laklaagje op als ik een feestje heb. Zoals vorige week, maar dan moet ik wel nog tijd hebben daarvoor en dat is meestal niet het geval. En dat laklaagje zit nu nog halverwege mijn nagels want het er weer afhalen is ook weer een klusje (en ik moet ook op de hoogte blijven van de topics, nietwaar)
    6. Een gat in mijn hand heb ik ook niet, ben niet zuinig of zo maar let gewoon wel op wat ik koop. De kleren voor Charlotte zijn wel weer (te) duur maar ik vind het ook allemaal zó schattig ;)
    7. Hou niet van romantische films maar ook niet van films in het algemeen dus die telt niet mee
    8. Heb wel hakkenschoenen maar alleen te dragen bij hoge uitzonderingen en dat is meestal als het iets voor het werk is, recepties en openingen en zo.

Nou, voorbeeld van een vrouw ben ik niet maar ik ben heel benieuwd wie hieraan voldoet :D

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    :) heee nog een januari 2009 mama :)

voor dat ik me zoontje had hoefde ik ook nooit te huilen nu kan ik al janken om de page reclame ( puppy) hahahha ben wat dat aan gaat echt heel erg veranderd vind ook totaal andere dingen leuk nu ineens die niet eens zo zeer met kinderen te maken hebben ( bijv andere beroepskeuze )

verder ben ik wel een vrouw die van winkelen en lange nagels houdt ;) maar daar in tegen weer niet van die echte vrouwe films houdt liever een goed actie of oorlogsfilm :D

( tevens houd k ook van zelf kleding maken wat op het moment erg fijn is omdat ik nog steeds een zw-buik heb :D )

7. hier nog een... hahah

ik klus hier in huis
    heb een hekel aan lange nagels
    ga kleren doebewust kopen niet uitgebreid sjoppen.
    maak me niet op.. ben zo mooi van me zelf..
    sta geen uren voor de spiegel.. doet me man wel..
    euh.. verder weet ik het zo niet

Yippie

8. Maccy

Maccy Bekend lid

Dec 26, 2008
    513
    0
    0
    Lol, je bent zeker niet de enige. Als echt manwijf:

- 'vergeet' ik alle huishoudelijke klussen. Tot ik op het toilet zit en er geen toiletpapier meer is. Dan gebruik ik gerust nog een paar dagen zakdoekjes.
    - is mijn tact ver te zoeken. Vooral in gesprekken met vrouwen maak ik soms opmerkingen waar een man trots op zou zijn. :)
    - word ik al moe bij het idee dat ik ondergoed moet kopen. Laat staan iets uitgebreiders.
    - begin ik aan allerhande technische klussen, maar maak ze nooit af en ruim ze ook niet op.
    - vragen mijn vriendinnen of ik ze na het stappen naar huis wil brengen want bij mij voelen ze zich veilig.

Maar als ik ongesteld ben, ben ik weer op en top vrouw: instabiel, emotioneel en binnen no time in tranen! :p

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja denk niet dat er een ideale vrouw ofzo is maar sosm zie ik van die dames ( in mijn ogen zijn dat echte dames) met mooie kleding, supergoed figuur ( ik ben net een hangbuikzwijn na de geboorte van plurk) haar helemaal netjes gekapt, lange nagels, mooie tas etc etc en dan denk ik: goh mooi. maar weet zeker dat als ik het zelf aantrek ik me er absoluut niet blij in voel. ik ben blij met mn spijkerbroek en trui of legging met iets.
    ik vroeg van de week nog aan man plurk: heb jij liever niet dat ik er helemaal opgetut en mooi enzo uitzie. kijkt ie me aan zo van? waar wil jij nou weer naar toe? die interessert het ook niet volgens mij.
    zelfde als lingerie, zie weleens hele mooi setjes met kant en heel sexy enzo maar never dat ik dat aantrek. ik draag dus geen omafuiken ofzo hoor maar altijd sportieve setjes en hipsters. tja ik denk dat ik maar moet aanvaarden dat ik gewoon een halve bouwvakker ben.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oja ik kan idd ook echt opmerkingen maken als een vent en ik heb ook weleens een paar kerels onder tafel gezopen. en dat terwijl ik misschien 3x per jaar drink ofzo. en dan nog niet zat geworden of niks hahaha

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik hou niet van winkelen, althans niet voor kleding of schoenen ( wat dus niet wil zeggen dat ik een slons ben. draag gewoon leuke kleding)
    Jep, ik houd ook niet van winkelen!

ik heb een hekel aan hakken ( heb 1 paar maar loop er bijna nooit op. geen zin in zere poten)
    Ik loop juist graag op hakken! (Komt misschien ook doordat ik klein van stuk ben, 1.55 m)

ik draag geen make-up ( zeer zelden) maar nogmaals ben zeker niet onverzorgd)
    Ik draag ook nooit make-up, ik ga gerust make-uploos de straat op en zelfs naar mijn werk draag ik geen make-up.

heb een hekel aan bv romantische films, zie liever een spannende thriller
    Ik ook, of een goede horrorfilm, ook te gek.

lange nagels vind ik bij een ander prachtig maar ik kan er niet mee werken.
    Ik peuter nagels, dus bij mij worden ze ook nooit lang.

ik heb geen gat in mijn hand
    Ik ook niet.

ik ga over het algemeen meer met mannen om. gewoon omdat vrouwenpraat me vaak niet intereseert.
    Hier hetzelfde. Ik werk ook het liefst met alleen maar mannen! Ik zou denk ik ook niet alleen met vrouwen kunnen werken, krijg ik zo'n kippenhok-idee (sorry...)

zijn er nog meer van die vrouwen nhet als ik? ben benieuwd!!
    Ja, hierzo! :D

Verder ben ik geen manwijf, hahaha, ik zie er juist supervrouwelijk uit en mag graag rokjes dragen bijvoorbeeld.

12. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Haha lingerie ja. Hier hetzelfde. Heb prachtige setjes in de kast liggen van betere tijden maar sinds Charlotte passen die niet meer. Misschien passen ze ooit nog eens, misschien ook niet. Who cares, ik niet, mijn man ook niet. Herkenbaar ook wat plurkman zegt, de mijne is net zo. En ook ik kijk weleens vol verbazing naar vrouwen die langslopen, helemaal gestyled, zelfde tas bij de laarzen, lange nagels en top-zonnebril.... hoe doen ze dat toch?!

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zit me net te bedenken... ik hou dan wel weer van roze. ben mn deken verder aan het breien en die wordt wit met roze. maar het is nu ook weer niet zo dat ik veel roze kleding heb of kleine plurk veel roze kleding heeft. maar ik zou bv best een roze auto willen ofzo:D

14. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier ook een typische 'ik ben geen meisje-meisje' (zo noem ik het zelf altijd).

Ik hou van gamen op de PS + xbox en ga dan ook samen met mijn man naar Lan party's, ik kan vloeken als een vent en boeren als een vent, ik heb meer met mannen dan met vrouwen, heb dan ook altijd ruzie met vrouwen (wat doe ik op dit forum??? :D), ben qua uiterlijk wel erg vrouwelijk; lang haar, altijd make-up op, leuk gekleed maar dan wel 'stoer' (kort rokje met zware laarzen eronder bijv) ben wél gek op shoppen beken ik eerlijk.

Werk al jaren met bijna alleen maar mannen, kan ook erg grof gebekt terug reageren.

Ohja, en ik zuip als een vent (ter ergenis van mijn mannelijke vrienden <<<<<<< daar heb ik er heel wat van, meer dan vrouwen in ieder geval!)

15. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mja, maar toch zou ik niet zo willen zijn (alhoewel op sommige dagen ik dat dan weer wél heel graag wil), mijn man vind juist dat ik me supergoed verzorg, ik ben alleen niet supervrouwelijk qua kleding (wel op mijn werk, pumps van 8 cm)... maarja ach... :)

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, geweldig!
    Ik ben half vrouw/half man LOL
    Ik draag wel graag make-up, heb lange nagels en draag ook wel leuke kleding MAAR:

Ik laat boeren als een echte vent, ik laat scheten als een gek, ik haat winkelen, ik krab rustig aan mijn kruis als ik jeuk heb (ook aan mijn reet trouwens haha) ik draag geen lingerie (zit alleen maar verrot) en heb ook een hekel aan romantische films.

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik ben ook niet echt een meisje-meisje.

Ik heb ook een hekel aan shoppen, maar dat komt meer omdat ik de hele bubs (lees=> het gezin) mee moet slepen, en ik een hekel heb aan mensen die sjokken door de stad!

Ik loop af en toe wel op hakken, dat dan weer wel, maar kleed me liever in een broek met all stars.

Ik gebruik wel make up, maar als ik er geen zin in heb ga ik net zo goed zonder boodschappen doen.

Ik ga ook liever met mannen om, maar dat komt omdat zij eigenlijk altijd eerlijk en recht voor z'n raap zijn. Niet continu over lekkere kontjes kletsen, of ander onzin waar vrouwen zo goed in zijn ;)

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Oh ja romantische films zijn hier ook not done, kijk (of liever lees) een goede thriller!

19. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohja, heb er nog eentje; ik ben echt totaal a-romantisch, krijg liever een goed boek dan een bos bloemen (hahahahahaha), wij doen ook echt nooit romantisch... *ahum*. En.... *ahum*.... ik hou ook helemaaaaaaaal niet van voorspel.... :D

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hehehehe, hier is het trouwens ook mijn vent die kaarsjes aansteekt!

Hij zou trouwens wel eens willen dat ik me wat vrouwelijker kleed. Maar goed hij vind mij ook wel leuk hoe ik ben want zo is hij ook op mij gevallen, met broek en all stars!

Share This Page