Hoi, Ik heb sinds iets meer dan een dag last van een zeurderig gevoel aan de linker zijkant van mijn lichaam (ter hoogte van mijn baarmoeder), soms wordt het (zo voelt het) koud en voelt het wat opgeblazen als ik zit of sta en als ik op mijn linkerzij ga liggen gaat het pijn doen en enigszins kloppen. Ik heb net de dienstdoende gynaecoloog gebeld en die zegt alleen maar dat ik een paracetamol moet innemen . Hij geeft niet aan waar het aan kan liggen en daar moet ik het mee doen. Ik hoop dat jullie mij een verklaring kunnen geven en wat het beste is wat ik eraan kan doen?
Hi Gonzo, Het kan meerder dingen zijn, het kunnen je banden zijn die steeds harder moeten werken met de steeds zwaarder en groter wordende baarmoeder. Het kan ook en ik denk dat dat het is je darmen zijn, die worden een beetje verdrukt waardoor je pijnklachten kan krijgen maar ook een opgeblazen gevoel want met het verplaatsen van de darmen komt ook meer lucht in de darmen. Het kan absoluut geen kwaad en je mag hier paracetamol voor nemen. EEn lekere warme kruik er tegen aan wil ook verlichten. Groetjes imke