heb de stoute schoenen aangetrokken en gyn.gebeld Kan 17 jan.terecht,ben benieuwd wat er allemaal gebeuren gaat
we tellen met je mee hoor. zijn er al meerdere onderzoeken gedaan? is vriend of manlief al getest.? of is dit echt een eerste stap?
Dit is echt de 1e stap,aangezien ik altijd geroepen heb,nooit polonaises aan mijn lijf te willen hebben,en liefst normaal zwanger wil worden,vind ik het dus wel spannend.Mijn vriend is nog nooit onderzocht verder,maar we hebben al 2 kinderen dus aan hem ligt het denk ik niet. Mijn vermoedens zijn wel dat het door mijn overgewicht heb,maar ik ben al een apart geval want mijn sterilisatie is ook nog eens ongedaan gemaakt. Ik ben nu een jaar spiraal-loos.
dus na je 2 kids ben je gesteriliseerd? die is ongedaan gemaakt, en daarna heb je een spiraal gehad een jaar dus. Misschien kan je beginnen met tempen om te kijken of je een eisprong hebt. Maar als je de 17 de al naar de gyn gaat is het al beetje kort dag dus. Ik heb ook wel overgewicht maar mijn hormonen en eisprong zijn wat dat betreft prima hoor. liek.
Ik hoop dat jullie snel krijgen te horen waarom het zolang duurt om weer zwanger te worden. De onzekerheid is meestal het ergste. Succes de 17e. Groetjes Jolie