Hoi, ik heb een leuke vacature gezien waarbij het salaris valt in salarisschaal 5 cao vo. Het gaat om een administratieve functie. Ik heb de cao gegoogled, maar ik snap het niet. Er staan zoveel rijtjes en schema's in. Kan iemand mij vertellen welk salaris hier ongeveer bijhoort? Dankjewel .
Hangt jouw reactie op de vacature van het salaris af? Anders zou ik reageren en op gesprek gaan en bespreken. Of even nabellen en vragen. Salaris zoals in functieomschrijving kan soms ook nog variëren adhv ervaring misschien. Verder heb je niet zoveel aan mij, weet het namelijk ook niet.
Volgens mij moet je kijken bij oop schalen. Ik gok dat dit ongeveer ruwweg van 1700 tot max 2500 is.. en dat zal ongeveer ingedeeld zijn in 12 treden. Maar ik kan helemaal fout zitten hiermee hoor.
Schaal 5 begint bij ongeveer 1750 euro voor iemand zonder ervaring en eindigd met ongeveer 2500 euro op basis van fulltime. Stel je komt binnen op schaal 5 tree 6 dan verdien je 2159. Vanaf dat moment ga je elk jaar met een goede beoordeling een tree omhoog tot maximaal schaal 5 tree 12. Na 6 jaar zit je dus aan het einde van de schaal en dan blijf je (op Cao loonsverhogingen na) het zelfde verdienen. Of je groeit door naar een andere functie bijvoorbeeld in schaal 6
Je moet kijken naar de kolom waar "schaal 5" boven staat. Het salaris zonder relevante ervaring os dan dus 1811 euro. Je kan mogelijk onderhandelen waar je instapt, afhankelijk van je eerdere ervaring. In principe groei je jaarlijks een trede, met dus maximaal 2588 euro na 12 jaar werkervaring.
Ah top, dank je wel. Het is me nu duidelijk. Ik zag gisteren zoveel schalen staan, ik wist niet hoe het werkte. Dank je wel allemaal!