Hallo, Ik werk momenteel als flexwerker in de kinderopvang. Half april loopt mijn tijdelijke 0-uren contract af. Het is nog de vraag of mijn contract verlengd wordt. Ik weet dat wanneer mijn contract niet verlengd wordt ik WW en daarna WAZO aan kan vragen. Echter heb ik wel enkele andere vragen met betrekking tot verlenging van het contract. - Ik ben sinds januari 2015 in dienst. Wanneer in april mijn contract wel verlengd wordt, betekend dit dan dat ik er in januari 2017 voor 6 maanden uit zou moeten, omdat zij mij anders een vast contract moeten aanbieden? (wat sowieso niet gaat gebeuren) - Wanneer bovenstaande klopt, heb ik liever niet dat mijn contract wordt verlengd, met de mogelijkheid dat ik na mijn zwangerschapsverlof voor opnieuw twee jaar tijdelijke contracten kan aangaan. Echter weet ik niet of ik in aanmerking kom voor WW en WAZO wanneer ik er zelf voor kies mijn contract niet te laten verlengen?