we willen de babykamer met lime groen aankleden, nou heb ik een aantal mensen al heel bedenkelijk zien kijken als ik het over deze kleur heb voor een jongen vinden jullie lime groen kunnen voor een jongen, of is het meer een kleur voor een meidenkamer
ik vind het juist ook helemaal leuk! we hebben geen lime groen maar gewoon groen en dan bruin met witte meubels staat helemaal gaaf. Beetje jungle
Wat is er mis met lime groen?hebben wij ook en ik heb nog nooit mensen met vreemde reacties erop gehad.
Kan perfect. Persoonlijk zie ik groen en alle varianten ervan meer iets voor jongens dan meisjes maar het kan wel voor beide. Gewoon doen wat je gedachte je ingeeft.
Wij hebben ook lime groen gehad bij ons zoontje, met giraffes!! Hardstikke frisse kleur! Is niet raar en hebben ook geen rare reacties gehad. Nu ben ik weer zwanger en weet niet wat het word, nu hebben we een paarse stokke gekocht, daar zit ik weer mee: kan dat voor een jongen, maar goed vind het zelf wel mooi... Zou gewoon je eigen gevoel kiezen!
Als wij een zoon zouden krijgen zouden wij ook Lime groen doen. Wat is daar vreemd aan? het is toch geen meisjeskleur? Lime groen is lekker fris net zoals aqua blauw. is tenminste eens wat anders dan de standaard witte kamertjes ik hou er wel van!
Vind het ook vreemd dat mensen raar kijken. Het is juist een kleur die vaker terugkomt in jongenskamer.
Lime en grijs / zilver is bijvoorbeeld een heel mooie combi voor een jongen. Lekker doen joh.. jij moet het mooi vinden en lekker maling hebben aan al die mensen die NU AL hun mening klaar hebben.. dat wordt nog veel ergers als de baby er is. Een beetje olifantenhuid kan geen kwaad
leuke vrolijke kleur, wij hebben hem ook voor 'uniseks' kamertje ik vroeg me juist af of het niet meer een jongens- dan een meisjeskleur was maar iedereen die het ziet vindt het echt een leuke, neutrale kamer veel decoreerplezier!
ik vind limegroen ook voor beiden kunnen! onze kamer is limegroen met wit en zilver, wij hebben dan wel een meisje maar als het een jongen was geweest, was het precies hetzelfde geweest...
Zeker weten. Wij hebben lime-groene accessoires gecombineerd met of fuchsia of aquablauw. Dit omdat we het geslacht graag geheim willen houden voor de omgeving. Ik vind de kleur overigens voor beide heel goed kunnen.
Lime groen is helemaal te gek!! Hebben wij ook. Op de babykamer en nu ook op de nieuwe kamer van mijn zoontje. Niks mis mee.
Ik vind dat het wel kan hoor! Ik vind het een stoere kleur. Het kan eigenlijk voor een jongen en een meisje. Het ligt er ook aan wat voor accessoires je gebruikt, op die manier kan je het nog jongens of meisjesachtiger maken.
Wij hebben appeltje groen van LIEF! en wisten niet wat het geslacht was. Het werd een jongen en niemand heeft het nog over de kleur. Zou het gewoon doen
Dat kan zeker hoor! Is niet speciaal een kleur voor een jongen. Wij hebben ook lime groen en dan met paars gecombineerd!