Hoi, hier een vraag over positiekleding: wat is jullie ervaring? ga je gelijk van je eigen kleding over naar positiekleding, of koop je eerst bijv. een broek een maat (of 2) groter en hoop je het daar dan mee uit te zingen? ik ben nu net tussenin, mn gewone kleren passen gewoon niet goed genoeg meer , maar om dan gelijk zo'n zwangerschapsbroek te kopen vind ik dan ook weer niet echt nodig. wie weet past het ook nog eens niet.
Ik heb gelijk een positiebroek gekocht, die maat groter zit na een tijdje bij je buik echt niet lekker meer en positiebroeken hebben vaak lekker elastiek aan de bovenkant. Bij de h en m hebben ze veel leuke mode. Succes! Groetjes Senna
Ik heb wel vrij snel een positiebroek gekocht maar heb ook broeken gevonden met een elastiekeband. Dit zijn geen positiebroeken en die pas ik nog steeds (zie album). Die broeken kun je kopen voor 14 euro bij livera en zitten echt heerlijk! Ik heb tot nu toch nog steeds mijn eigen truitjes aan en soms als ze te kort worden doe ik er een buikband omheen. Het is wat je zelf lekker vindt zitten
Ik heb wel vrij snel een positiebroek gekocht maar heb ook broeken gevonden met een elastiekeband. Dit zijn geen positiebroeken en die pas ik nog steeds (zie album). Die broeken kun je kopen voor 14 euro bij livera en zitten echt heerlijk! Ik heb tot nu toch nog steeds mijn eigen truitjes aan en soms als ze te kort worden doe ik er een buikband omheen. Het is wat je zelf lekker vindt zitten
Ik ben meteen over gegaan op de zwangerschapsbroek, zitten tien keer lekkerder dan een maat groter, maar ja dat is denk ik gewoon even passen en proberen wat je fijn vind, ik vond inderdaad de meerekkende buikstukken erg fijn op den duur (ook omdat je buik 's avonds vaak dikker is dan 's ochtends)
Weet jij toevallig een paar plaatsen waar ze H&M positiekleding verkopen? Of waar ik dat kan vinden? Van hun site word ik niet veel wijzer
ik zat vanaf week 8 al in me positiekleding omdat ik niet meer in me gewone kleding paste, en dit terwijl mijn broeken bijna allemaal al een maat groter waren en een riem er op droeg. ik deed in het begin ook wel is een elastiekje om de knoop maar dit hielp ook maar eventjes en zat niet zo lekker. ik heb veel gekocht bij miss-etam en prenatal.
Met 9 weken werd ik gek van alles wat knelde. Ik heb dus ook meteen zwangerschapsbroeken gekocht. Heerlijk met dat elastiek aan de bovenkant. Bovendien vond ik het geldverspilling om twee keer nieuwe kleren te kopen. Deze broeken kan ik doordragen tot de kleine er is!
Bedankt voor jullie antwoorden - dan ga ik toch maar positiekleding aanschaffen.. Livera klinkt ook goed, bedankt voor de tip.
Je hebt het toch nodig dus waarom niet direct een zwangerschapsbroek, je hebt ook hele subtiele hoor. heb een heerlijke broek bij hennes gekocht waaraan dit niet te zien was dat dit een zwangerschapsbroek is. LIEK
ik draag overdag thuis altijd een joggingsbroek, heb er vijf dus kan vooruit, en als ik weg ga een positiebroek, want de gewone broeken zaten me al met 8 weken te strak, en met 12 weken begon het echt pijn te doen.
Let wel op je dat je een beetje groeiruimte hebt in de kleding. Mijn buik is behoorlijk groot en ik pas nu een spijkerbroek en rok niet meer, dus moest ik nog een nieuwe rok en broek hebben voor 2 maandjes.. En let op dat je veel kan combineren. Zo hoef je niet teveel te kopen (je kan het toch maar een paar maanden dragen) en heb je toch vaak weer net iets anders aan. (bijv shirtjes met korte mouwen waar je een shirt met lange mouwen(of 3/4) onder kan dragen.. En verder: buikbanden.. Daar kom je de eerste tijd nog wel mee door.
Dat ga je niet nog zoveel maanden volhouden toch? Die joggingbroeken? Je moet nog wel ff hoor..zou toch wat leuke dingen scoren hoor, leuk toch! Lekker pronken hoor.
ik heb door een kennisje die veel kleding maakt buikbanden op mn bestaande broeken laten zetten dus het voorgedeelte er helemaal uit en positieboord erin met knoopsgatenelastiek na 9maanden en wat kilootjes minder daarna koopm ik wel weer wat nieuwe broeken
In ieder geval in Amersfoort! Ik heb van mn zus een hele stapel kleren gekregen die zij vorig jaar aanhad met haar zwangerschap. Mijn broeken knellen s avonds een beetje. Verder pas ik alles gelukkig nog aan.
ik vind positie broeken echt heeeeeerlijk zitten! Ik draag ze dan ookal vanaf week 10 geloof ik. Maar ja, ik vind ze echt fijn! Liefs Kiss