En dan ben je dik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missym, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Het is zooo snel gegaan, gister nog geen buik vandaag een buik, dikke benen en geen figuur meer.

Is het raar dat ik me nu echt kut voel?

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nee hoor meid!

ik heb een beetje het zelfde gevoel
    niet wat betreft dikke buik..

maar in eens van de een op de andere dag vocht vast houden..
    Nou dat is geen gezicht!
    :schock:

ik moest ook ff slikken.. maar goed ik denk dan maar zo ik weet waar ik het voor doe!

sterkte meid! en aan alles komt een eind

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    op me buik ben ik ook wel trots, maar de rest :confused: ik voel me gewoon mislukt op het moment...dikke benen en me bovenlichaam lijkt net 1 :(

4. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    O, eindelijk iemand die het ook heeft.

Vroeger kende ik iemand die ook snel een buik had, en aan het einde van de zwangerschap echt overdwars de deur niet had doorgekund.
    En dan werd er gezegd: Ze eet te veel. Dat was in dit geval ook zo, maar omdat dat zo vaak gezegd is, voel ik me nu bijna schuldig dat ik in positiekleiding loop.
    Maar eigenlijk is het alleen maar leuk zo lang het maar niet in dit tempo doorgroeit.

Linda

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mij maakt het echt geen moer uit!
    Heb het er dubbel en dwars voor over..(zeg niet dat jij dat niet hebt, begrijp me niet verkeerd;)).
    Sommige hebben er nou eenmaal meer last van dan een ander. Probeer trots te zijn en te blijven!

6. heidi

heidi Actief lid

5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi ,
    Heb er soms ook wel problemen mee vooral nu de laatste weken veel vocht en ik zie echt opgeblazen uit ,mijn vriend zegt maak je daar maar niet druk om dat komt allemaal weer goed!
    Ik denk wel dat als je opeens 20 kg aankomt dat het toch een hele aanpassing is ! We krijgen er dan ook een wondertje voor in de plaats!
    Groetjes Heidi

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oh geloof me ik heb er alles voor over om het gezond op de wereld te zetten maar dat vocht en vooral me benen die er opgeblazen uitzien :( gister me kast uitgezocht en alle zomertruitjes kunnen de kast in blijven terwijl ze zoooo leuk zijn!

me vriend zegt ook dat ik nie moet zeuren maja :rolleyes: vrouwen hé hihi

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hihihi...ik heb alles wat ik nu niet meer aan kan of heel gauw niet meer aankan uit mijn kast gehaald!
    Zo bekijk je het elke keer positief, alles wat er ligt kan ik aan!
    Misschien een ideetje! Enne...luisteren naar je vriend ;)

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Herken het ook hoor meid :rolleyes:
    Vooral bij mijn eerste zw, was slank en en hup binnen een mum een kamer olifantje, hield veel vocht vast, had veel vruchtwater, dikke benen voeten, handen, gezicht...
    Was toen 20 kilo aangekomen, en na de bevalling 18 kilo kwijtgeraakt, maar nooit meer het figuurtje gekregen als ervoor :(

Nu heb ik nog een lief klein buikje (vergeleken met de vorige keer) maar heb een batterij en heuptassen :rolleyes: maar ja je krijgt er indd ieds mooi voor.

Dat wordt nu deze keer dus echt flink sporten haha.
    Dus je bent niet de enigste ;)

jessica

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja dit heb ik gister ook gedaan, misschien van daar me depri bui omdat ik een heleboel ging passen en niet verder kwam dan me knieen...

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Dat moet je ook indd NIET doen nee, niet goed voor je!
    Dus niet meer doen ;)

jessica

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zat met 8 wk al in mijn positiekleding omdat ik de knoop van me broek niet meer dicht kreeg en dit terwijl ik er normaal altijd een riem op nodig had. ook schuur ik uit me vel bij me bovenbenen en krijg er wat strea, nou ja het hoort erbij zeggen ze. ik hoop zo dat me buik stream vrij blijft maar goed daar kom je vast ook wel weer overheen. als ik die leuke rokjes en topjes in de last zie liggen droom ik ervan dat ik er ooit weer inpas. me vriend vind me wel sex zo met dat buikje en 2 cup maten grotere borsten, en dat in die oerlelijke positiekleding. nou ja heb me best gedaan om wat leuks te schoppe maar makkelijk is anders

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    :) :) nou die borsten bevallen me ook wel, zijn groter als bij mijn eerste zw, indd leuke postitie mode (betaalbare) is moeilijk te vinden, heb je wel al eens bij H&M gekeken, die hebben wel leuke en niet zo schrewend duur!

jessica

14. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Lovewinnie we lopen (bijna) gelijk ;) leuk.

jessica

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee missym we zijn precies even ver, had ik jou probleem maar. Hier is niks te zien, geen buik, geen dikkere benen echt helemaal niks! ook niet leuk dus

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oerlelijke positiekleding....
    Ik heb echt ontzettend leuke dingen gescoord hoor, helemaal niks waarvan ik mwah denk ;)
    Ligt misschien ook aan wat je smaak was...als je van kort en strak houdt..dan is het even inleveren inderdaad...hihi

Deel Deze Pagina