krampen bij 32 weken zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sterretje08, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemiddag,

Vannacht was ik een aantal maal wakker van een vervelend zeurend gevoel in mijn onderbuik
    Naarmate het vroeger in de ochterd werd, werd de pijn ook heviger
    Vanaf een uur of 5 kon ik door de pijn niet meer slapen

De pijn die ik had kwam om de zoveel minuten, er zat echter geen regelmaat tussen
    De pijn kwam vanuit de zijkant van mijn buik en trok naarmate deze pijn, een soort kramp/steek, door naar het midden van mijn buik waar het als ware samen kwam en zijn piek bereikte, daarna werd de pijn steeds weer minder

Ik ben onder de warme douche gegaan en daarvan werd het even wat minder
    Daarna kwam het helaas weer terug
    Ik heb getwijfeld om de vk te bellen, maar rond een uur of 9 was het opeens over

Ik heb zelf het idee dat dit voorweeen of oefenweeen geweest zijn misschien?
    Mijn vraag is dus ook wat dit geweest kan zijn, of het verstandig is om toch nog mijn vk te bellen hierover en of het kwaad kan om nu al dit te hebben?
    Ik ben morgen 32 weken zwanger.

Ik ben al met werken gestopt sinds een aantal weken omdat ik veel te veel harde buiken had.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Groetjes Ster

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Ster,

het zijn oefenweeën, of indalingsweeën. Kan geen kwaad. Is je urine al nagekeken omdat je zoveel harde buiken hebt? Dat zou ik wel even laten doen.

Mirjam

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Urine is nagekeken ja, daar kwam niets uit

Fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken!
    Bedankt!

Deel Deze Pagina