Ons zoontje is nu 2 jaar geweest en we gaan binnenkort naar centerparcs. Hij heeft altijd in zo'n band gezwommen. Nu wil ik zwambandjes of een zwemvest voor hem gaan kopen. Wat is veiliger en handig? En wie weet wat ik ze dan kan kopen. Heel erg bedankt alvast.
Ik zeg Bema zwembandjes, makkelijk en veilig...zwemt zoontje al sinds dat ie een jaar is mee. Online te bestellen bij oa bol.com | Bema Zwembandjes - Maat 0 - 11 tot 30 kg | Speelgoed
Sevyler puddle besteld vd week, zien er leuk uit, heel licht en zoontje doet ze graag om! Kunnen niet lek gaan en zelf krijgen ze. Het niet af! Combi van vleugeltjes en vest! Ideaal!
Ik gebruik bandjes. We hebben ook een zwemvest, maar daarin zwemt hij niet fijn. Het is meer een dobber die rechtop staat en dan komt je niet echt vooruit. En als hij zich te hard afzet valt hij voorover en komt hij niet terug overeind. Dus dat is niet echt veilig..
Zwembandjes zijn veiliger dan zwemvest. Als ze voor over kantelen en gewichtverdeling is niet goed dan komen ze maar moeilijk weer terug over eind. Mijn zoontje zwemt zelf heel goed met zwembandjes
Mijn dochter weigerde zwemvest om lichaam heen. Zwemvleugels ging wel en ze kan dan zelf zwemmen zonder steun. Overaal te koop: intertoys, hems etc In centralpark heb je meesta zwemveste om het middel liggen voor kids gratis In glijbanen verplicht voor de rest hoeft niet als je niet wil
Mijn dochter heeft een zwemvest, van easy swim, voor kleutersurvival. De zwemjuf zei toen dat ze met zo'n vestje zelf echt moeten gaan 'zwemmen'. Met bandjes blijven ze drijven (als ze hun armen tenminste niet langs hun oren omhoog doen, want dan heb je nog kans dat ze eruit floepen). Ik kan het verschil bij mijn dochter ook goed zien. Ze is net drie en heeft altijd met vleugeltjes gedobberd/gezwommen en de eerste paar keer met zo'n vest aan vond ze niet echt leuk! Niet dat ze naar de bodem zinkt hoor, maar ze moeten zelf meer bewegen, meer zwemmen. Mijn dochter draait steeds rond in het vest (van buik naar rug en weer naar de buik en dan zie je dat ze haar best moet doen om op haar buik te blijven drijven) en moet er duidelijk nog aan wennen.
Dit vest heeft ons zoontje ook. De eerste 2 à 3 keer zag je dat hij veel meer moeite moest doen om boven te blijven. Hij moet echt zwemmen dan. Nu red hij zich helemaal geweldig met het vestje. Heeft ook peutersurvival zwemles en vind het helemaal geweldig. Thuis als ik het bad echt vol heb dan heeft hij soms bandjes aan en als we samen naar het peuterbad gaan (golfslagbad in Oss met groot peutergedeelte) dan heeft hij gewoon bandjes aan. Pakje heeft eigenlijk alleen nut in diepe water. Zoontje gebruikt dus beide.