Onze dochter krijgt een nieuwe slaapkamer. Momenteel hangen haar kleertjes nog op babyhangertjes, maar die worden eigenlijk te klein en wil ik graag bij de babykamer laten. Grote hangers zijn nog te groot... Dusss welke hangers gebruik jij? En waar heb je ze vandaan? Alle tips zijn welkom!
Ik heb mijn peuterhangers gekregen van familie; maar volgens mij zijn ze gewoon te koop bij de Ikea, hoor. In alle kleurtjes! Ik heb een heel arsenaal met vrolijke kleuren. Ze lijken op deze; maar ze zijn het net niet. BAGIS Kinderkleerhanger - IKEA
Die zwarte van de kinderafdeling van H&M. Ik vraag altijd of ik ze mee mag nemen als ik iets koop. Soms willen ze er nog een paar extra meegeven.
Ik gebruik de babyhangers(houten van de prenetal) nog Gaat nog prima ze heeft maat 116 122 gebruik ze alleen voor de jurkjes en shirts.
Wij hebben houten kinderkleding hangers van de xenos, zitten per 5 in een setje, rood/oranje/groen/blauw/geel. Ik zie ze niet op de site staan, maar het zijn degene die je hier boven aan op de site als afbeelding ziet staan zegmaar Kledinghangers nodig? - Shop op Xenos.nl Maar zag laatst bij de wibra zulk soort dezelfde hebben en dan in blauw of roze of wit, maar ik ga echt geen nieuwe meer kopen voor dat eventjes dat we ze nog gebruiken, al had ik dat wel leuker gevonden dus mss is dat iets voor je.
Hanger maat 27 geloof ik.. eventjes vragen bij zeeman of je een bundeltje mag hebben. Doen ze vaak niet zo moeilijk in
Geen. De kinderen hun kleren liggen in ladenkasten en het kleine beetje dat hangt heb ik die hangers voor waar je meerdere kledingstukken kan aan ophangen. Zijn gewone maat dus niet specifiek voor kinderen maar werkt prima en ook plaatsbsparend.
Ik heb in kinderwinkel opgekocht ) stuk of 40... Zijn gewoon peuter kledinghangers superhandig Houten kleur hangers.. Dacht iets van 50 cent per stuk. Loop eensn naar binnen bij kinderkleding winkel ze hebben vaak dat ze die verkopen voor klein prijsje