vraag over zwtest en ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    ik heb een vraag ik ben maandag 18 jan naar de vk geweest toen is er bloed geprikt en was me hcg 840 2 dagen later 20 jan was me hcg gedaald naar 420 mk dus op donderdag avond 21 jan begon ik te vloeien tot aan zondag 24 jan woensdag 27 jan ben ik naar de gyn geweest en bleek alles weg te zijn nou wou ik weten of me hcg ookal helemaal weg was en heb nu net een zw test en een ovu test gedaan met dit als resultaat hoelang kan je nog posi blijven testen en is die ovu test nou wel positief of niet of komt dat misschien doordat de zw test ook nog (licht' posi is ??)
    dit is de ovu test

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    en dit is de zwtest
    bedankt alvast groetjes joyce

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik denk dat de ovutest nog positief is omdat er dus blijkbaar nog hcg aanwezig is.
    Ondanks dat alles in je baarmoeder weg is, kan er nog wel wat hcg aanwezig zijn, en dat is in jou geval dus ook zo.

succes

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik had drie weken na mijn miskraam nog een licht lijntje.
    Dus alles kan.

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ok dus het maakt eigenlijk niet uit met hoeveel weken je een mk hebt gehad?
    het kan dus ook gewoon zo zijn dat het hcg heel langzaam daalt nu?
    want de eerste keer bloedprikken was het 840 en 2 dagen later was het al met de helft gedaald dus had eigenlijk verwacht dat het nu wel eruit zou zijn.
    volgende week doe ik nog wel een testje dan zou het weer een stuk gedaald moeten zijn toch?
    groetjes joyce

6. Loe

Loe Niet meer actief

het daalt ongeveer om de dag......

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hallo meiden,
    hier weer een berichtje van mij
    gisteren maar weer een zw test gedaan omdat ik flink missenlijk ben (tot overgeven aan toe) last van me borsten enz en dit was het resultaat echt veel donkerder kan niet volgens mij.
    zou dit van een nieuwe zwangerschap kunnen zijn of is dit nog van me miskraam??
    groetjes joyce

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Euhh meid, dit kan haast niet meer van de mk zijn hoor, dan had ie veel lichter als de vorige test moeten zijn... hoever over tijd ben je???

Denk dat je zwanger bent meid, maar ga voor de zekerheid ff naar de arts, misschien een vroege echo? (ligt eraan hoever je bent) of bloed laten trekken?

Spannend meid, ziet er wel goed uit hoor!

9. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

ik heb geen verstand van hoe lang je na een miskraam nog positief kan testen maar deze streep is wel heel duidelijk! Ook donkerder dan de eerste test deze maand....

Zou dus heel goed kunnen dat je zwanger bent?!!

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi,
    ik zou als ik gewoon van me cyclus uit zou gaan vandaag of morgen ongesteld moeten worden ik zal straks denk ik de vk maar gaan bellen en vragen of ik bloed mag laten onderzoeken dan weet ik iets meer hoop ik
    pfff zou wel super snel na me mk zijn had gisteren eigenlijk een nega test verwacht omdat ie vorige keer al licht werd na me mk en ik dacht dat me lichaam me in het ootje aan het nemen was maar toen kreeg ik dus dit te zien binnen de minuut jeetje wat is dit spannend zeg haha
    groetjes joyce

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mij lijkt het van een nieuwe zwangerschap meid ...Als twijfelt zou ik een bloedtest aanvragen dan heb je zekerheid ...

Succes ......................................................

12. gimena

gimena Niet meer actief

je testen worden donkerder (zwangerschap test)
    duid gewoon aan dat je weer zwanger mag zijn!

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    wat een wonder zeg pffff maar toch ga ik voor de zekerheid vanmiddag als het spreekuur is maar even bellen en vragen of ik bloed mag laten onderzoeken vind het best wel eng en erg snel hoop dat het allemaal goed mag gaan dit keer
    groetjes liefs joyce

14. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ziet er zeker uit als zwanger. Lijkt mij ook niet dat je een maand na een miskraam nog zo test. Ik hoop dat je snel bloed mag laten prikken.

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend meid! Ik denk dat je opnieuw zwanger bent, die 2e test is super duidelijk.

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi meiden,
    heb net de vk gebeld en volgens haar ben ik terug zwanger ik vroeg of ik een bloedtest kon laten doen en toen zei ze dat dat geen meerwaarde heeft omdat de urine test positief was toen ik vroeg of het niet nog van me mk kon zijn zei ze nou we spreken weleens van vals positief maar als er duidenlijk 2 strepen staan mag je aannemen dat je echt terug zwanger bent :D
    alleen toen ik de assistente aan de foon kreeg om afspraak te maken deed ze erg raar toen vroeg ze wanneer me laatste menstruatie was enz en ik dat weet ik niet vorige maand een miskraam gehad en toen was het dan kan je nu niet positief testen en ik nou dus wel volgens haar kon dat dus allemaal niet en was het wel erg snel dus ik proberen uit teleggen hoe of wat.
    maar zegt ze ik ga toch nog overleggen met de vk hoor en ik nou die heb ik net gesproken en toen dimde ze in toen was het ow en wat zei die en ik die zei dat ik terug zwanger ben omdat ik eerst na de mk een licht posi test had en nu 2 duidenlijke strepen ow nou ok dan maken we maar een afspraak voor 17 maart intake bij de vk en 22 maart voor de echo dan zou je donderdag 4 weken zijn en ik nee dat klopt niet jawel zegt ze en ik nee want ik had een cyclus van 26 dgn en niet van 28 ow dan ben je vandaag 4 weken.
    maar goed door dat die assistente zo rot deed voel ik me ook gelijk weer rot en ga ik gelijk denken van het zal toch niet van de mk nog zijn dat de test zo is?? maja de verloskundige die zegt niet voor niks dat ik aan kan nemen dat ik echt terug zwanger ben??
    groetjes en liefs joyce

17. gyanokyandro

gyanokyandro Niet meer actief

het is nu als ik ff snel reken 26 dagen nadat je bloeding begon.....in die tussentijd ken zeker weer een ei geweest zijn en deze zw test gewoon posi is :) heb 3 jaar geleden een soort gelijk geval gehad en was gewoon weer zwanger
    ....ik denk als je nu een digi haalt dat ie zwanger aangeeft :)
    succes met testen..ik heb een goed gevoel ..grtz

18. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @gyanokyandro,
    ja klopt idd en ik had voorheen een cyclus van 26 dagen en zou dus nu exact 4 weken zijn wel weer erg spannend allemaal vooral omdat het toch een heftige tijd is geweest (en soms nog is) het is niet niks ookal was ik iets meer dan 5 weken toen het misging en dan nu gelijk weer zwanger zal de komende tijd weer flink broekloeren worden en bij elk toilet bezoek bang zijn dat ik weer bloedverlies zal krijgen toch voelt het nu heel anders dan vorige keer kan het niet goed uitleggen maar ik ga nog wel een keer testen met de cb digi volgende week.
    twas wel een hele verassing en helemaal op valentijnsdag haha me mannetje is ook heel erg blij maar ook totaal verrast omdat we het beide niet hadden verwacht zo snel
    groetjes en liefs joyce

19. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    He meid wat spannend zeg!! Maar toch gefeliciteerd hoor!!
    Tuurlijk blijft het eng en blijf je denken of het wel goed blijft gaan. En die rare assistente doet er ook geen goed aan zeg!
    Sterkte en k duim voor je dat je kleintje nu wel lekker blijft zitten!

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    precies juist die reaktie van de assistente zit me dwars ookal weet ik zelf ook wel dat het erg snel is daarom ook zo die twijfel over me test maar veel duidenlijker kan bijna niet en als de vk zegt dat ik toch echt terug zwanger ben moet ik daar toch maar vanuit gaan denk ik mede doordat ik hiervoor een lichte test had en nu deze en dat kan niet als er geen zwangerschap is.
    idd erg frustererend en verwarrend.
    groetjes en liefs joyce

Deel Deze Pagina