Het kan perfect hoor : na mijn 1e miskraam had ik op dag 7 sinds het bloeden was begonnen een eisprong gehad ,op CD 21 teste ik positief maar helaas liep dat ook weer mis en idem na 28 dagen een positieve test maar liep ook mis. Het kan dus ,het is bij me opgevolgd met echo's ,bloedtesten enz. Succes!
Wil echt niet lastig doen, maar ik herken het. Alleen was het bij mij een bbz. De gyn stelde dat vast aan de hand van bloed testen en een echo. Op de echo was niets te zien, waardoor ze dachten dat ik een miskraam had gehad. Maar doordat het HCG in mijn bloed bleef stijgen, kon het geen 'gewone' miskraam zijn. Laat daarom nog even je bloed prikken, daar is aan de waarden wel te zien hoe het zit. Of een echo, daar is ook best wat aan te zien. Ik hoop heel erg dat je lekker opnieuw zwanger bent meid!
hoi soraya, ik heb 2x een echo gehad de eerste keer was er wel wat in me baarmoeder te zien en moest toen bloed laten prikken hcg 840 2 dagen later was het gedaald naar 420 toen begon de dag daarna het vloeien door te zetten dit heeft 3 dagen geduurd de 27ste heb ik toen weer een echo gehad en daar was niks meer op te zien me eierstokken heeft ie ook nagekeken en alles zag er schoon en netjes uit dus een bbz was het niet omdat me hcg na de eerste bloedtest al gedaald was heb toen echt een mk gehad. nu moet ik wachten op de echo van 22 maart maar volgens de vk kon ik er vanuit gaan dat dit echt een nieuwe zwangerschap is bloed prikken had volgens haar en de gyn geen meerwaarde. durf alleen nog niet echt te genieten maar dat komt hopenlijk nog wel. groetjes liefs joyce
Jeetje meid... Wat spannend!!! Duurt wel lang dan hoor voordat het 22 maart is. Hoop voor je dat de tijd lekker snel gaat. Liefs mij
Fijn voor je meid, de gyn zal je vast een goed advies geven. Dat had ik eerder nog niet begrepen, vandaar mijn verhaal!!! Wilde je absoluut niet bang maken!
hoi meiden geeft niet hoor echt niet ben juist blij dat mensen me euh hoe zeg je dat raad/advies/mening willen geven zelf ben ik er ook nog heel onzeker over en elke dag denk ik weer zal het dan echt zijn of kan het nog van me mk zijn. maar dat kan toch bijna niet want alles was goed tijdens de controle echo alles was weg en zag er goed uit en me test was een stuk lichter dan me test van 14 feb die is echt duidenlijk en dan de woorden van de vk dat ik ervan uit kan gaan dat het echt een nieuwe zwangerschap is dan denk ik het kan dan toch bijna niet anders maar dan slaat de twijfel ineens weer toe maar goed we moeten wachten tot 22 maart pas dan krijg ik een echo en dat duurt nog zo ontzettend lang en elke keer bij alles wat ik voel gelijk de gedachte dat het weer mis zal zijn of dat k gewoon gek aan tworden ben ofzo. volgende week ga ik nog een test wagen en als die dan ook zo positief is pas dan kan ik het een beetje gaan geloven denk ik het is nu allemaal zo onwerkenlijk. @ooit mamavan3 gefeliciteerd met je zwangerschap groetjes en liefs joyce
@ joyce, Ik snap hoe je je voelt hoor die onzekerheid is verschrikkelijk. waarom doe je inderdaad niet over een aantal dagen niet dezelfde test waarmee je heel licht nog posi testen. Als die een stuk duidelijker is geeft dat ook al wat meer vertrouwen toch. Spannend hoor! Succes. Ennuh, Gefeliciteerd!
@nanny, thanks voor je berichtje ik denk dat ik volgende week een digi cb ertegenaan gooi de dipstick was toen nog licht positief denk dat als ik die doe en er staat zwanger in het scherm dat ik dan niet anders kan dan het geloven toch? groetjes en liefs joyce