Vraag Ovitrelle/Pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Suzanne68, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb een vraagje over Ovitrelle,maar aangezien het precies dezelfde werking heeft als Pregnyl denk ik dat mensen die dat gespoten hebben het ook wel weten.
    Ik heb begrepen dat Pregnyl er ook voor zorgt dat je lichaam meer progesteron aanmaakt.Mijn Ovitrelle heb ik 20 juli gezet.Hoe snel gaat je lichaam progestron aanmaken?Is dit gelijk al of kan dat na 8 dagen nog?Dat het zich opbouwt zeg maar.Ik heb de afgelopen dagen nergens last van gehad,maar sinds vandaag zere borsten op een manier die ik van mijn zwangerschappen herken.Ik zit nu op 6 DPO.Kan dit nog van de Ovitrelle komen?Of zou er stiekem wat anders aan de hand zijn?Ik heb geen Gonal gebruikt deze cyclus.Alleen die Ovitrelle.

2. Suzanne68

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik had na de Ovitrelle sowieso heel veel last. Veel afscheiding en dergelijke. Zere borsten begonnen op dag 8 na de Ovitrelle (dus indd 6 DPO) zag ik net in mijn FF kaartje. Maar dat voelde aan als de gewone zere borsten die ik elke maand had voor mijn menstruatie...Niets was minder waar bleek achteraf. Succes.

4. Suzanne68

Hey Lies :D

Bedankt voor je reactie.Hier wisselt het.Van zwangere borstenzeer naar inderdaad vlakvoordemenstruatieborstenzeer.Had vandaag een testje gedaan om te kijken of de Ovitrelle al weg was,maar was nog vaag streepje op.Dus is of van Ovitrelle of van nieuwe zwangerschap.Om een lang verhaal kort te maken:een nutteloos testje dus :D

Hoe is het met jou verder?Gaat allemaal wel opschieten nu zeker?

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier gaat het goed....al over de 29 weken zoals je ziet. Lichamelijk kraak ik, maar ach..over een paar weekjes maal ik daar niet meer om ;)
    Ovitrelle kan geloof ik tot 10-12 dgn erna nog aantoonbaar zijn in een zw.sch. test? Ik deed geloof ik op 12 dpo de eerste test.

Deel Deze Pagina