Vraag ovu testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by flowertje, May 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag

kan het zijn dat je de ene dag een donkerder streepje hebt op je ovu test dan de andere

Bovenin staat een foto middelste ban gisteren en onderste vandaag allemaal rond 16:00 getest

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Het beste is dat je voormiddag of net op de middag test en ervoor 2-3 uur niets drinkt.

In de namiddag of avond kan een vertekend beeld geven.

Hoe ik het deed :

opstaan om 7 uur ,plassen
    dan niet meer plassen tot 8u30
    moest ik dan echt dan ging ik nog even
    dan tot 12 uur niet meer.

Succes!

3. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Oké tnks dag ga ik nu rond 12 uur testen naar ik Ben meestal Dan niet thuis

4. Lilalien

Op je werk een potje meepakken tissues en dan je tijd nemen om op wc te zitten.

5. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Hai

Als je een positieve test heb dan moet ie echt donker zijn. Bij alle drie de testen zijn deze streepjes nog te licht. Of de test nou geen streepje geeft of een heel licht streepje, beide is hij dan negatief.
    Dus echt testen elke dag op hetzelfde uur is wel erg overdreven.
    Succes Deesi

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    ik gebruik ook ovutesten, test elke dag tussen 16.30 u en 17.30. gewoon als ik uit mijn werk kom. Ik drink overdag gewoon net als anders. Als ik thuiskom en moet naar de wc dan test ik meteen. Wanneer ik merk dat de testen beginnen te kleuren, dus een licht streepje ga ik over op 2x per dag testen (tussen de middag) zodat ik de pos test niet kan missen.

7. Lilalien

Waarom zou zoiets overdreven zijn?
    Men koopt niet voor niets ovulatietesten om zo snel en goed mogelijk je ei te spotten...

Share This Page