kan het zijn dat je de ene dag een donkerder streepje hebt op je ovu test dan de andere Bovenin staat een foto middelste ban gisteren en onderste vandaag allemaal rond 16:00 getest
Het beste is dat je voormiddag of net op de middag test en ervoor 2-3 uur niets drinkt. In de namiddag of avond kan een vertekend beeld geven. Hoe ik het deed : opstaan om 7 uur ,plassen dan niet meer plassen tot 8u30 moest ik dan echt dan ging ik nog even dan tot 12 uur niet meer. Succes!
Hai Als je een positieve test heb dan moet ie echt donker zijn. Bij alle drie de testen zijn deze streepjes nog te licht. Of de test nou geen streepje geeft of een heel licht streepje, beide is hij dan negatief. Dus echt testen elke dag op hetzelfde uur is wel erg overdreven. Succes Deesi
ik gebruik ook ovutesten, test elke dag tussen 16.30 u en 17.30. gewoon als ik uit mijn werk kom. Ik drink overdag gewoon net als anders. Als ik thuiskom en moet naar de wc dan test ik meteen. Wanneer ik merk dat de testen beginnen te kleuren, dus een licht streepje ga ik over op 2x per dag testen (tussen de middag) zodat ik de pos test niet kan missen.
Waarom zou zoiets overdreven zijn? Men koopt niet voor niets ovulatietesten om zo snel en goed mogelijk je ei te spotten...