Hallo dames, Even een vraagje waar halen/bestellen jullie de ovu testen Ik wil er komende maand ook mee beginnen Iemand tips voor mij waar ik ze het beste kan halen/bestellen En over het gebruik ? Alvast bedankt
Ik haalde ze altijd uit Engeland via Ebay, erg goedkoop. Ik had een lange cyclus dus had er elke maand zo een stuk of 20-30 nodig..
Ik heb even de zoeknaam Van eBay voor je opgezocht: PRIVATE - 50 (30mIU) OVULATION FERTILITY TEST/TESTS" De verkoper heet fertilityplan! Ze zijn goedkoop en worden snel geleverd!
Graag gedaan en succes ermee! Als je op mijn naam zoekt zie je dat ik een topic ook heb geopend over die dipsticks en hoe je ziet wanneer je je eisprong hebt! Een aantal hebben toen duidelijke rijtjes erbij gezet zodat je kan vergelijken
Ik bestel altijd clearblue digital. Ik vind die veel fijner en duidelijker dan die pietepeuterige streepjes. Via drogistplein.nl veel goedkoper dan bijvoorbeeld bij kruidvat. (37,95 voor 20 ipv 32,95 voor 7) Ze zijn wel duurder dan zwanger en kids, maar dat is een keuze. Die zou je eerst kunnen proberen natuurlijk.
Ik zelf gebruikte ook altijd nog als extra de digitale Clearblue ovulatietesten. Die gebruikte ik dan als de dipstick naar mijn mening positief was om zeker te zijn dat ik de LH piek had gevonden. Ze geven inderdaad meer duidelijkheid dan streepjes aflezen.