Plaats hier je vals positieve zwangerschapstesten binnen de tijd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Wondertje4, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Meiden,

Misschien wel fijn ook een topic te openen met vals positieve zwangerschapstesten binnen de afleestijd.

Ik heb er nog geen, maar wellicht als de bloestest negatief uitvalt dan heb ik er 2 te showen.;)

Dus kom maar op!

2. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik kan hem niet plaatsen. Maar heb er ook 1. Kv 2v5. Deze heeft vals posi getest tijdens mijn eisprong.

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb nog nooit vals positief getest maar ik ben benieuwd! Plus het hoeft niet altijd vals te zijn, een zwangerschap kan zichzelf voor NOD ook al afbreken vandaar dan het HCG in je lichaam.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd. ook al heb je 2 dikke strepen en word je een dag later ongesteld, zeggen veel mensen '' de test was vals positief'' maar vaak is het dan idd gewoon een vroege miskraam doordat men steeds vaker vroeger dan 14 dagen na de eisprong test, en het vruchtje volgens mij in 70% van de gevallen niet/niet goed innestelt en je uiteindelijk alsnog een vmk krijgt ondanks de positieve zwangerschapstest

5. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

I know, maar hoor bijvoorbeeld vaak over valse predictors en CB/kruidvat + (penstreep binneen afleestijd).

Bijvoorbeed die man bij Kassa die positief testte met Predictor.

Ik nu een penstreep met kruidvat + en CB + maar kv2v5 blijft negatief.

Zo las ik meerdere die vals positief testte met deze testen en sommige ook met kv2v5.

6. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Dit was mijn eisprong-streepje...

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@wondertje:

Op de site van clear blue staat dit over de + testen en geld denk ik ook voor de kruidvat + testen:

uitslag ‘Zwanger’ is alleen mogelijk als er binnen 10 minuten na het uitvoeren van de test een blauwe lijn is verschenen in het eindvenster en een ‘+’-symbool in het resultatenvenster.
    Het ‘+’-symbool in het resultatenvenster kan variëren. De lijnen van het ‘+’-symbool en de lijn in het eindvenster moeten echter wel even dik zijn

8. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
  9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik had precies zo'n test. Dag daarna hartstikke nega.
    Zit nu op wachtbankje. Heb t weekend mijn nod.

10. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    11 dagen na deze test had ik weer een positieve zwtest kijk banner als resuultaat

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik lees vaak dat veel meiden die dit meemaken dat ze twee weke daarna hartstikke zwanger zijn. zal hij misschien je ei spotten omdat je een hele krachtige eisprong dan hebt. haha weet t ook niet hoor.
    voelde mijn ei nooit eigenlijk. en deze maand had ik drie dagen buikpijn, hele gespannen buik.
    die test was op zaterdag en zondag was die nega en was mijn buikpijn over. dus is mijn ei die zaterdag waarschijnlijk gesprongen.
    oooooh ik hoop zo dat ik weer posi heb het weekend.

12. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ik voelde me ei ook nooit maar toen die dag wel ik had er op gelet de pijn in buik en liezen straalde uit naar boven benen was die avond niet erg lekker....dus hopen meid dat het raak is voor je.

Share This Page