Officieel is hij nog negatief, maar vaak is zo donker bij mij al wel de piek. Even doortesten Heb je de tarwekiemolie vanaf het begin van je cyclus geslikt? Ik heb het namelijk ook weleens gebruikt, maar wel pas na mijn eisprong. Ik heb ook lange cyclussen, maar wel altijd een eisprong. Door je ovulatietest lijkt het erop dat je gewoon een eisprong hebt. 100% kan je dat niet weten, maar dat weet je ook niet als je een positieve test hebt in een 28daagse cyclus. Succes!
Ik zou nog even doortesten inderdaad, maar denk dat of deze al positief is of hij nog iets donkerder kan, maar je ei komt eraan! Succes!
@Marlau Nee heb het niet vanaf begin geslikt, bewust niet om mijn cyclus niet overhoop te gooien, omdat ik er nu nog een beetje van op aan kon.. Dan natuurlijk niet. Ik gebruikte het meer voor de innesteling, omdat ik veel positieve verhalen las dat het daarbij wel goed werkte. Daarnaast ben ik ontzettend blij dat mijn lichaam nu ook duidelijk aan geeft dat er iets zit aan te komen. Mijn borsten doen pijn, buik rommelt, zo'n zeurend scherpe steek gevoel onderin. En mijn afscheiding gaat veranderen, dus hij moet echt wel vandaag of morgen gaan springen. Anders verklaar ik mezelf voor gek haha. Doe zodadelijk nog opnieuw een testje, en dan begin van de middag weer en dan in de avond nog. Hebben vanmorgen het nog gezellig gehad, zit ik dan goed mocht hij pas morgen springen? Vriendlief is namelijk morgen niet thuis ivm werk.
Net weer getest.. Voor mijn gevoel lijkt deze ook positief? Zo ja, dan deze aanhouden? Deze was gelijk zo donker.
Fijn om te horen! Wanneer kunnen we nu voor de zekerheid het beste seks hebben? Morgenochtend? Vanavond?
Ik zou vanavond en morgenavond doen.. Van mezelf weet ik dat mn ei sprong twee dagen na mijn laatste positieve ovulatie test, dus ik heb het de laatste keer een dag na de positieve test gedaan en de dag daarna. Maar allebei is goed! Succes!
Duidelijk om te zien dat mijn piek geweest is, vandaag was hij alweer een stuk lichter. Bijna al niet meer zichtbaar. Kreeg gisteren ook een scherpe steek, wat je kan vergelijken met een zijsteek. En verder is dat zeurend gevoel ook weg en heb ik een witte gloed aan afscheiding, nu wachten tot volgende week, ben benieuwd.