Hi allemaal, Klein vraagje, eergisteren en gisteren hebben we geklust, gisterenavond en vanmorgen had ik smiley bij de ovulatietest van CB, vandaag komen we niet aan klusssen toe, zijn we te vroeg geweest voor deze ronde?? Help Liefs Ik
neen hoor, niet te vroeg geweest. klussen is trouwens beter voor je eisprong, omdat de zaadcellen dan klaarliggen wij hadden de maandag geklust, de dinsdag en woensdag had ik positieve test, maar ook niet meer geklust. dacht toen ook een verloren ronde te hebben, maar neen hoor: zie banner succes
maar, je hebt nu een positieve test, dus je eisprong gemiddeld 24/48 uur later. kan je gerust morgen nog klussen he, voor dat tikkeltje meer kans
Oke thanks girls! zo spannend... hihihi... wil me niet gek laten maken, maar toch onbewust doe je het en ben ik er veel mee bezig.. Vrijdag op zaterdagnacht geklust en gistermiddag en gisteravond laat had ik een smiley dus denk morgen mij eisprong (meestal op de 26ste) dus dacht eerst shit straks zijn we er te vroeg bij, hihi maar nu dankzij jullie berichten ben ik weer positief haha, dus wie weet.. hard duimen voor ons!
Ik ben blij dit topic te lezen! Ik had woensdag positieve ovutest, maar alleen op dinsdag en woensdag kunnen klussen.. Ik hoop dat wij ook niet te vroeg waren..
Hi Wendy! Na t lezen vd berichten vd meiden hierboven zijn we goed op tijd hihi... ik ga heeeeel hard voor je duimen.. laat me weten over 2 weken of t raak is
Je hebt al goed getimed hoor, en voor de zekerheid morgen nog eens zou ik zeggen. Sowieso nooit vervelend
Ik ben ook blij met dit topic. Heb deze maand geklust op de eerste dag met posi ovutest. Maar dag daarna had ik weer posi ovutest in handen en met 3 dagen ertussen pas weer kunnen klussen, dus dacht ook misschien te vroeg en weer net te laat geklust...maar dat hoeft dus helemaal niet! Thanks voor jullie ervaringen