Vraag ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pearll, Nov 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Hoi meiden, wil graag om jullie advies en ervaringen vragen. Vorige maand ben ik op dag 11 begonnen met een ovulatietest omdat ik normaal pas rond dag 15 ovalere maar het was toen gelijk een knaller. Daarom dacht ik laat ik deze maand een paar dagen vroeger beginnen.
    Gister op dag 8 een test gedaan die misschien wel positief was maar geen knaller. Vandaag weer een test en die was lichter. Dat ik mijn piek al heb gehad lijkt me sterk maar ik moet wel zeggen dat ik mijn eierstok(ken) wel voel. Hebben jullie ook wel eens wisselende test gehad voordat de piek kwam? Ik heb wel afgelopen maand progesteron gebruikt en de maand ervoor ook en had het idee dat de menstruatie erdoor later begon maar d nieuwe follikels wellicht al waren begonnen met groeien, dat kan wellicht wel de vroege eisprong verklaren.
    Doe er ook een foto bij de bovenste van gister en de onderste van vandaag.

Attached Files:

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Sorry hij heeft hem gekanteld maar de linker is van gister en de rechter van vandaag.

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Niemand een idee of dit normaal is?

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

Dec 19, 2011
    1,125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ik ben niet heel erg bekend met ovulatietesten zelf nooit gebruikt, maar wel heel vaak meegekeken met anderen. Het lijkt erop dat jou test van vandaag lichter is dan die van gisteren. Gewoon lekker klussen liefst om de dag zodat je geen kans verspilt. Als je gisteren nog niet geklust hebt, dan moet je je kans vooral vanavond niet verspillen. ;)

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Gister inderdaad geklust en morgen eind van de ochtend weer. Mannetje is erna wegkomt zaterdag avond weer terug. Maar vind t raar als de Ov test al op dag 8 positief is! Ik blijf wel nog een paar dagen doortesten!

6. Dolfijn1986

Nov 3, 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was zaterdag begonnen op dag 10. Ene dag was t streepje donkerder dan de andere. Vandaag op dag 15 en een knaltest. Toch nog even doortesten?

Succes en veel plezier!!

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ik test zo en zo nog even door, bedankt dolfijn dat je wilde reageren, nu weet ik iig dat het niet zo is dat er een stijgende lijn in de testen zit maar dat het ook kan "schommelen"

8. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,303
    396
    83
    De linker test lijkt mij wel erg positief :D :D :D
    zo heb ik ze ook altijd en zo zijn de mijne ook altijd positief, maar je ak voor de zekerheid doortesten.
    Misschien heb je nu een kortere cyclus? dat zou ook kunnen of je LF is een paar dagen langer dat kan ook nog.
    Succes in elk geval :D

9. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Net een testje gedaan en de teststreep lijkt weer wat lichter, laat hem nog even opdrogen en erna maak ik een foto. Zou wel heel gek zijn dag 8 positieve ovulatietest....

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Vandaag weer een testje, leek weer wat donkerder, zal ik deze als positief beschouwen dan maar? Vandaag dag 11 van de cyclus.
    Stomme ipad heeft het weer gekanteld maar rechts is de test van vandaag.

Attached Files:

11. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Ik heb ook steeds die twijfels. Maar nu doe ik als ik denk dat de goedkope ovulatietest positief is een digitale ovulatietest van clearblue. Als die een smiley geeft weet ik t zeker. Zo hoef ik niet steeds die dure te doen en kan ik t toch zeker weten. Misschien is t een idee? Trouwens, die laatste lijkt me wel positief...

12. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Bedankt voor d tip! Ja he de laatste lijkt me ook positief vind het alleen zo raar dat de dagen ervoor ook tegen het positieve aan zaten.

Share This Page