Voor de eerste keer aan de ovulatietesten, begonnen met actiontesten, maar... Heb ik mijn ei nu al gehad, het lijkt van niet (niet even donker of donkerder dan controlestreep), maar de testen lijken wel weer minder duidelijk te worden. Wat denken jullie?
Volgens mij word action niet veel donkerder, Bij mij afgelopen maand ook geen piek eruit kunnen halen.. Wel een donkerdere streep, maar niet even donker
Ik had ook geen echte knaltest, maar zag wel het verschil! Met deze testen lijkt het ook de 13de de beste test, maar ik vind het moeilijk te zien met de paarse achtergrond!
Ik vind er nog geen 1 positief. Hij moet echt even donker zijn minimaal. LH spiegel wisselt wel wat dus kan nog oplopen. echter als niemand met de action testen een goede posi test krijgt zou ik ze niet gebruiken
Zo zagen die van mij er uit. De laatste is van gisteren. Ik heb gisteren de eisprong gehad. Test van vanochtend gaf weer een lichte streep.
O dat vind ik een vreemde reactie! Ik heb geen echt donkere lijn gehad. Zou ik dan nu wel een eisprong hebben gehad? Of moet ik me zorgen gaan maken om mijn lichaam? Want misschien werken die testen wel zo! Dit zijn overigens mijn testen:
De reactie van Wachtende! Die zegt als ze nooit donkerder zijn als de teststreep ze niet geldig zijn..... Want zie bij jouw ongeveer hetzelfde resultaat als bij mezelf!
Het hangt toch ook een beetje af van het tijdstip van testen? Misschien zat de echte LH piek net een paar uur voordat je testte? Ik zou aannemen dat de donkerste je piekdag is geweest. Mijn Action ovulatietest van afgelopen maand knalde wel, dus ik denk dat ze wel werken hoor
Amanda: dat is wat er in de gebruiksaanwijzingen van de ovulatietesten staat: dat de test pas positief is als de testlijn minimaal even donker of donkerder is als de controlelijn. En zo te zien op de foto is dat bij jouw testen niet het het geval. Ik lees dat veel meiden geen duidelijke positieve testen krijgen bij de action testen. Het ligt dus vast niet aan jouw lichaam, maar meer aan het merk. Ik zou van 12-11 uitgaan voor nu en als je geen twijfel wilt, zou ik een ander merk kiezen. Ik heb zelf bij de Zwanger&Kids testen bij een positieve test altijd een testlijn die veel donkerder is dan de controlelijn. Echte knallers dus, dan hoef je niet te twijfelen.
Bij mij was de teststreep zelfs donkerder dan de controlestreep. Dus ja, ze kunnen echt donker worden. Helaas vanochtend de foto weggegooid. Zoals hierboven de foto van 12-11, dat was bij mij de dag voor de knaller.
Ik heb nog steeds geen donkere streep..hoorde net van iemand dat deze tests zelf reageerde bij haar man.. ik gebruik deze ook. heb op maandag heel lichtstreepje gehad en gisteren ook en vandaag weer wit