Dit is mijn ovulatietest van zonet, en volgens mij is deze toch positief? De test streep zit aan de linker kant en de controlestreep aan de rechter kant. Wanneer zal mijn eitje springen? Voelde me gister al niet lekker worden, beetje buikpijn, duizelig, zware hoofdpijn etc, dus dat zal wel met de eisprong te maken hebben (denk ik?!) We hebben overigens nog niet geklust, dus hoe snel moeten we dit doen?!
Hahah vriendlief is helaas nog werken, maar is gelukkig wel eerder thuis vandaag, als goed is,is hij binnen 2 uurtjes thuis, dus dan maar effe klussen Hoe lang moet ik nu eigenlijk doorgaan met testen?
Vandaag vrijen! Je ei springt zo'n 24 tot 48 uur na je positieve ovutest, maar dan liggen er in ieder geval al zaadjes op wacht. Succes!!
idd vandaag, vanavond kan ook nog hoor hihi Ik zou vanavond ook nog een ovulatietestje doen rond 18.00 en morgen ochtend of hij al lichter is. Ik zou voor de zekerheid morgen ook nog klussen, maar in principe zou vandaag voldoende moeten zijn. Ik hoop dat je over 2 weken een positieve zwangerschapstest hebt... succes!
ik heb na mijn positieve ovulatietest dezelfde avond en de avond erop gevreeën en zie het resultaat in mijn banner