Ik zit in de eerste ronde nadat ik woensdag 14 aug ben gestopt met de pil. De 19e ben ik ongesteld geworden en vanaf 11 dagen erna ben ik gaan testen. Zoals het er nu uitziet zou ik op dag 19 (gisteren) mijn piek hebben bereikt zoals ik kan aflezen van mijn testen. Gisterochtend en middag duidelijk een donkerder streepje dan de dagen ervoor, niet volledig zo donker dan de controlestreep maar wel beduidend donkerder, gisteravond en een uurtje geleden was de streep duidelijk weer lichter. Vrijdag op zaterdagnacht ook flinke buikkrampen gehad en vrijdag ook last van slijmerige afscheiding. Klachten zijn nu weg. Zouden jullie even mee willen kijken. Het zijn allemaal dezelfde testen ondanks dat er eentje een andere kleur heeft, deze heb ik in Duitsland gekocht maar zijn echt precies hetzelfde als de testen van het kruidvat, alleen een andere kleur dus. Ik hoor graag jullie mening. De data en nummers van de testen staan erop. 1 is de eerste test van de dag enz.
Ik moet zeggen dat ik geen piek kan ontdekken, je hebt 3 dagen getest merk ik eruit? Ik zou doortesten, als ik dit had kwam mijn piek later zelfs als mijn testen een beetje afliepen kwam erna de piek. Bij de piek is het streepje even donker en vaak is het test streepje zelfs donkerder als het controle streepje, nog even doortesten en klussen!
Ik denk dat er je nog geen piek hebt gehad. Bij een piek is je teststreep meestal donkerder dan je controle streep.
Nee ik heb niet drie dagen getest, ik ben al vanaf dag 11 aan het testen, dus dat is al acht dagen met vandaag erbij negen. De andere testen hiervoor waren nagenoeg wit of een heeeeel licht streepje Ik test sowieso nog even door.
K had dat afgelopen maand ook,en ik heb zitten lezen..maar na het stoppen vd pil komt je hypofose wat langzamer op gang..het stukje hersenen wat de lh en fsh?afgeeft..en dan heb je geen eisprong..ik ga deze maand weer testen..ik heb ook 15 dagen getest met veel tw lichte testen als resultaat..k ben nu op cd 28 ongesteld geworden..dus wie weet is me lichaam nu op orde..maar mss komt het bij gewoon nog!succes!
Ik ga er ook een beetje vanuit hoor dat het nog niet helemaal wil, ben ook lang aan de pil geweest dus je lichaam moet weer even omschakelen. Maar wilde toch testen om te zien of er wat zou gebeuren De eerste dagen was er eigenlijk haast niets te zien en vanaf eergisteren kwam er een streepje tevoorschijn en gistermiddag was het best een duidelijke streep maar inderdaad nog niet zo donker als de controlestreep, dus was eigenlijk benieuwd, je leest ook wel dat niet iedereen een donkere streep krijgt bij de piek. Nu neemt het streepje weer af. Ben heel benieuwd wanneer ik ongesteld wordt, nu test ik nog even door en dan op naar volgende maand, zien wanneer mijn cyclus weer normaal is
mss een tip..maar ik ben twee weken geleden begonnen met teunisbloem olie 1000mg van de gezondheidswinkel..en nu werd ik ineens op dag 28 ongesteld..en heb echt het idee dat het werkt..het zou moeten zorgen voor een regelmatige en werkende cyclus dus ik ben benieuwd!succces iig!
Hha ja die gebruik ik aleen na mw "eisprong"..afglopen maand gedaan na dag 15 geloof ik tot ik ongestwld word heb ik geleerd!
K had begrepen dt tarwe kiem olie aleen goed is na eisprong omdat het de cellen ondersteund..dus een betere innesteling..masr kan het fout hebben hoor..ik slik ze iig in de tweede helft
Teunisbloemolie neem ik van menstruatie tot aan de eisprong, het zou je cyclus verkorten. Na de eisprong wordt het niet aangeraden omdat het de kans op miskraam zou verhogen. Tarwekiemolie start ik mee éénmaal mijn ongi afgelopen is. Tarwekiemolie zorgt voor een betere doorbloeding en daardoor zou het baarmoederslijmvlies beter zijn voor de innesteling. Deze neem ik dan door tot aan mijn ongi. Tijdens de ongi heeft het geen zin want je verliest toch bloed...
Ik slik Teunisbloem TOT de eisprong, maar tarwekiem eigenlijk de gehele tijd door (behalve als ik ongesteld ben of dat ga worden). Heb het idee dat het behalve voor mijn kinderwens ook nog helpt voor een algeheel gezond lichaam Volgens mij is het allemaal goed, zolang je maar geen teunisbloem slikt NA je eisprong.
De piek moet inderdaad nog komen. Vooral de testen van kruidvat moeten echt knallen, dus de teststreep moet donkerder zijn dan de controlestreep. Waarvan is die eerste (groene) test?
Oei dat weet ik zo niet uit mijn hoofd, zal vanavond even kijken welk merk. Verder is hij precies hetzelfde als die van de kruidvat, beschrijving ook alleen in het Duits en de kleur dus (ik woon net over de grens in Duitsland) Ik ga einde van de middag weer testen al denk ik dat ik deze maand nog geen eisprong zal hebben hoor, ik verwacht deze eigenlijk op zijn vroegst pas in mijn volgende Cyclus gezien de lange jaren die ik aan de pil ben geweest en ik al 37 ben (ben al heel blij als ik volgende maand een normale cyclus en eisprong heb) Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ben echt een leek op dit gebied dus heel fijn om antwoorden op je vragen te krijgen via hier
De test is van Facelle. Vanmiddag weer getest, gistermiddag al een heel vaag streepje, nu een volledig blank vlakje. Zit er denk niet meer in deze maand, nu wachten tot ik ongesteld word, daarna nieuwe ronde nieuwe kansen
Hi Tazzy! Je hebt toch wel je best gedaan op die dagen? Bij mij waren ze nl ook nooit donkerder dan die van jou. Daarom gebruik ik nu CB, duidelijke smileys! Op drogisterijplein.nl zijn ze in verhouding zelfs goedkoper dan de kruidvattesten. (Kv 7 stuks 13 = 1,86 ps & CB 20 stuks 36,95 = 1,85 ps)... Maar mijn punt is, het kan best je piek zijn geweest en dus raak