De wonderen zijn de wereld blijkbaar echt nog niet uit! Al 2.5 jaar zijn wij bezig voor n 1ste kindje.. Nog nooit n positieve test in handen gehad. Deze maand zouden wij beginnen met IUI. And guess what?!?! Op 14 dpo test ik gewoon positief!?!?. Het kan dus echt!?! Lieve dames die ook al zolang bezig zijn en die de hoop net zo als ik opgegeven hadden, ik ben t bewijs dat t echt kan! Geef niet op!!
Ik hou ook altijd van zo'n berichten die ik soms zo voorbij zag komen. En nu mag ik t eindelijk ook mededelen. 2.5 jaar lang! Ronde 31 eindelijk raak op de natuurlijke weg! Dankjewel!!
Wauw mooie test, en echt een wonder! Wat fijn dat het toch natuurlijk gebeurd. Wanneer heb je je echo,? Van harte gefeliciteerd
Dankjewel! Ik heb geen flauw idee? Vanmiddag pas een testje gewaagd en we staan eigenlijk nog n beetje perplex haha! Dus moet nog aanmelden bij de vk enzo. En t zh ook maar eens bellen om te zeggen dat we niet meer hoeven komen en ze te mededelen dat de hsg waarschijnlijk heeft meegeholpen. (4e ronde na het dus raak)!