Goedemorgen, Mijn ovulatietesten zijn vrijwel elke dag zoals op de foto. Ik vind het zo heel lastig om een aankomende eisprong vast te stellen. Ik heb dan ineens een knaller, zonder enige oploop ervoor wegens altijd al donkere testen. Ik heb cyclussen van gemiddeld 40 dagen, dus het is echt zoeken naar mijn eisprong. Iemand ervaring hiermee? Werken andere ovulatietesten beter? Ik heb dit altijd, dus ik ben niet zwanger.
Ovulatietesten hoeven niet op te lopen en kunnen dus in 1x knallen. Ik heb nooit action testen gebruikt, altijd dipsticks van sensitest of zwanger&kids. Die vind ik prima en geven een duidelijke piek.
Nee dat weet ik! Bedoel meer dat ik het nu vervelend vind omdat ik nu vaak 2 keer per dag moet testen om de piek niet te missen.. dus ik hoop dat het misschien met andere testen anders is haha.
Je kunt het proberen met bijvoorbeeld zwanger&kids testen. Ik heb het advies gekregen om sowieso 2x per dag te testen wanneer ik denk dat de piek er aan komt. Mijn piek is trouwens altijd einde van de middag maar ik test dus ook altijd in de ochtend voor de zekerheid