Vanochtend op 13 dpo getest met een Predictor en er kwam een hele lichte streep. Ik heb op 9 dpo getest en toen was deze nog helemaal wit. Precies 2 weken geleden Ovitrelle gespoten. Na in juni ook een lichte test te hebben gehad en geen oploop en nu weer een hele lichte test ben ik het vertrouwen in een goede afloop kwijt. Iemand die hier wel vertrouwen in heeft?
Die ziet er aardig hetzelfde uit. Weet jij zeker dat je op dat moment 13 dpo was? Je geeft me hoop! Hopelijk heb ik maandag een duidelijke oploop.
Zat even te rekenen. Als je op zaterdag de 26e ovitrelle hebt gespoten was toch op maandag de 28e je eisprong en dan ben je nu toch 12 dpo? hoeveel ovitrelle heb je gespoten? 250? En hoe laat die zaterdag? Als het savonds was dan is je eisprong echt pas 2 dagen later
Ja, had het zelf ook al een keer zo uitgerekend, dat zou nog een mogelijkheid zijn. Wel leek ik die maandag al progesteronkwaaltjes te hebben. Ik heb de Ovitrelle op zaterdagochtend gezet, 250 inderdaad.
ja, dan zit je net een beetje op de grens van 12 en 13 dpo. Enige dat je kunt doen is morgenochtend nog een keer testen. Maar ik zou met die wetenschap zeker nog zeggen dat het kan. Lijkt iets aan de lichte kant, morgenochtend hopelijk meer duidelijkheid. De kwaaltjes komen natuurlijk van de ovitrelle, dus dat zegt niks heel veel succes!
Nee, vandaag niet. Morgen weer. Het voelt alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Heb geen goede hoop.
Balen. Dacht nog dat het mogelijk kramp was die er bij hoort. Jammer meid. Op naar de volgende poging weer