Hier wordt ik niet goed van.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jodi1981, Jun 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

Apr 28, 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    In sept vorig jaar gestopt met de pil, steeds regelmatige cyclus gehad maar 2 maanden geleden was ik ook 1 week over tijd en vorige maand was m'n cyclus weer goed en nu ben ik weer overtijd.
    Ik snap er echt helemaal niks meer van... :rolleyes:
    dat ontpillen lijkt mij nu echt wel over.
    Ik heb een test gedaan van Kruidvat vandaag (volgens mij zijn die van hun nieuw klein wit doosje met een pipetje) Niks te zien. :(
    Ik geloof niet echt dat ik zwanger ben heb niet echt symtonen.
    Ben wel erg moe en zere borsten maar verder niks.
    Baal er gewoon van!

2. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Afwachten Jodi, het is erg frusti dat kan ik me goed voorstellen! Maar vermoeidheid en zere borsten...who knows! Keep us updated! ;) Succes!

3. olivia79

olivia79 Lid

Feb 20, 2008
    94
    0
    0
    Hoi Jodi

Erg begrijpelijk dat je er van baalt! Helaas is afwachten het enige cliché antwoord dat ik kan geven! Vermoeidheid en zere borsten zou wel wat kunnen betekenen....heb nog even geduld en gooi er over een dag of twee nog es een testje tegenaan! Laat je t weten? Sterkte!

Liefs Olivia

4. Bride

Bride Actief lid

Apr 16, 2008
    168
    0
    0
    ik kan met je meepraten ook overtijd nergers last van voor mijn NOD normaal altijd van alles pas na 3 dagen overtijd pijn in mijn borsten en moe ben ik al 2 weken heb gister getest en nega maar ik heb ook nog geen gevoel van ongi dus ik lees mee :D

5. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    Ik kan je echt begrijpen, ik ben morgen pas overtijd (indien er vanavond niet meer een einde aan deze ronde komt) en ik ben nu al gek aan het worden...
    Hou de moed erin, soms doet je cyclus even raar, maar fijn is het absoluut niet! En wie weet, toch...

6. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

Apr 28, 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Helaas vanacht tot ongi geworden :( . Naja ongi ben aan het beginnen.

Maar hebben jullie ook eerst alleen bruin verlies (heb ik echt een hele week) en dan einde van de week komt het er echt goed door.
    Ben bijna 1.5 week ongesteld is dat wel normaal?

Trouwens bedankt voor jullie lieve reacties. :D

Share This Page