hoi wat goed dat je thuis bent en al weer een week verder ( sinds mijn reactie) je zult zien dan ben je straks 41 wkn zit je kindje er nog in spinnekop
Vandaag weer naar de gyn geweest. Mijn hals is nog maar 7mm als ik licht druk zet! Nog 4 dagen en dan moet ik stoppen met de weeënremmers. De gyn zei al dat ik rekening moest houden dat de baby voor de 37 weken komt, omdat het nu toch wel weer hard gaat. We wachten maar gewoon rustig (en op de bank en bed liggend) af.
Tot hoeveel mm mag je hals dan nog gaan voordat je moet bevallen? Iedere dag is er weer een en inderdaad zoveel mogelijk rust houden. Ik hoop dat de kleine nog lang blijft zitten waar ie zit. groet, S
Alleerst wil ik je veel sterkte wensen en idd elke dag is er weer 1. Mijn dochter Amy is geboren op 4 juni 2008 met 33 weken.Ik was nog gewoon aan het werk toen bleek achteraf de ween begonnen waren. En ik maar denken dat ik moest poepen. Gelukkig heeft ze het nog een paar dagen vol kunnen houden. Zodat ik een prik kon krijgen voor haar longetjes te laten rijpen. Amy wou ook niet aan de borst drinken. Dus maar in het begin om de 3 uur kolven.Toen ze na 3 weken thuis kwam nog geprobeerd aan de borst maar helaas. Heb het kolven nog even vol gehouden. Zeker toen Amy nog in het ziekenhuis lag was het wel vermoeiend leven bestond uit kolven,slapen en naar het ziekenhuis.Ik hoop dat een gezonde baby op de wereld mag zetten.
Bijna 34 weken al, veel complicaties zijn in de loop van de weken allang afgenomen, ik zie het niet zo somber in voor jullie, hopelijk doen jullie dat zelf ook. al begrijp ik heus wel dat je liever in een andere positie zou zitten, zet hem op! groetjes
Ja, ik ben de 34 weken voorbij, wie had dat kunnen denken Vanaf vandaag moet ik stoppen met de weeënremmers, dus het gaat spannend worden. Ik kan ieder moment bevallen, maar het kan ook nog weken duren. Vanaf vandaag meten ze ook de hals niet meer op, want als het komt dan komt het.
Succes meid, Overmorgen ben je mij al voorbij in ieder geval! Hopelijk blijft je kleintje nog ffies zitten. Elke extra dag is weer mooi meegenomen. Liefs
@Wennepen: succes hoor! Ik duim voor je dat je kleintje het nog heeeeel effies vol blijft houden. Mij heb je al ingehaald in ieder geval (33+5).
Gewoon alweer 35+1!!! (het is alleen nu weer aan het rommelen omdat ik gisteren iets teveel gedaan heb. Hopelijk gaat het wel weer rustig worden)
hier nog een meid die gister opgenomen is vanwege plotselinge vroegtijdige weeen ik kwam alleen op controle en ze wou me even aan het ctg hebben omdat ik vertelde dat me manneke wat rustiger was dus ik denk hup een half uurtje aan het ctg en naar huis ineens kwamen er regelmatige harde buiken gepaard met krampen lig nu aan de weeenremmers en krijg prikjes voor zijn longtjes ben verschrikkelijk geschrokken dit had ik echt niet verwacht mijn gevoel zei wel dat ik de 40 weken niet zou halen (weet niet waarom denk omdat me dochter met 39+6 dagen is geboren maar helemaal niet te vroeg dus en ook geen aanleiding dat ik nu een vroeggeboorte zou krijgen als alles rustig blijft met me harde buiken en geen bloedverlies kan ik mssn voor het weekend weer thuis zijn maar daar ga ik niet vanuit omdat ik me buik onrustig blijft ik wil zo graag de grens van 34 weken halen duimen jullie met me mee??