Het is een feit! Vandaag heeft het de hele dag zitten rommelen en heb om de 5 minuten een harde buik. Ik ben naar de gyn geweest en die kon ze zo voelen met de hand. We zijn allebei geschrokken en helaas kunnen ze niks doen. Ik ben net thuis en ga zo de hele avond op de bank hangen! Donderdag moet ik weer erheen en hopelijk is het rustig. Mijn baarmoedermond was in ieder geval 4,5 cm en geen ontsluiting.*opgelucht* Wel kon ze mij garanderen dat dit ZEKER een vroeggeboorte wordt. Alles duidt erop. Bloedingen, harde buiken, krampen etc. PS Wat wel heel apart is, is dat ze heel voorzichtig vroeg of ik het niet weg wilde halen. Ik was er nog niet laat mee *schok*
jezus, dat is vervelend zeg! toch is het wel een ´voordeel´dat je weet dat het een vroeggeboorte word, je hebt nu nog genoeg tijd om je er op voor te bereiden! lekker rustig aan doen meid, en probeer toch lekker te genieten van je zwangerschap! sterkte, liefs miffy
Pff, wat een vraag van de gyn zeg! En ik hoop heel erg met je mee dat alles goed blijft gaan. Succes donderdag, én de rest van je zwangerschap!
tjeeeee dat ze dat heeft gevraagd...... daar word je toch gewoon stil van....( of heel erg boos?) ik hoop dat je kindje veilig en warm blijft zitten....doe maar rustig aan... gr Jose
hier ook flinke bloedingen tot 20 weken zat wel 3 keer per week in het ziekhuis voor een echo. heb ook erg veel last gehad van harde buiken. als ik niks deed ging het wel moest ook vaak plat door de bloedingen dus dat was mijn voordeel maar zodra ik wat ging doen liep ik ook de hele dag met een harde buik ik heb het uiteindelijk met heel veel bed rust kunnen uitzingen tot een goede 34 weken. bij mij hebben zo ook meerdere malen gezegt dat het kindje het niet ging over leven en rond de 14 weken ook gezegt als het zo door ging dat ze het weg moesten halen omdat ik er anders aan onder door ging. hier hebben ze ook altijd gezegt dat ik en grote kans had op een vroeggeboorte. ik heb voet bij stuk houden en heb gezegt dat ze er komt nu ligt onze prachtige dochter lekker naast me te slapen.
Allereerst hoop ik voor je dat je kindje zo lang mogelijk blijft zitten en het goed blijft gaan. Mijn zus had precies hetzelfde met 19wkn. 3 dagen weeen gehad, maar eerst kindje dus ze wist niet wat het was, veel bloedingen gehad. Is naar het ziekenhuis gegaan, baarmoedermond was nog maar 1,5 cm, maar gelukkig nog geen ontsluiting. Er werd haar gegarandeerd dat het een vroeggeboorte zou worden, uiteindelijk is Takeisha met 39,6 weken geboren. Mijn zus in ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ik wil hier alleen maar mee zeggen, bereid je er wel op voor, maar hou je er niet aan vast. Het kan dus ook maar zo gebeuren dat het toch op tijd komt..
Jee wat een vraag zeg van de gyn Heel veel sterkte, ik hoop dat je kleintje lang genoeg blijft zitten.
Heel veel sterkte en probeer het zo rustig aan te doen als mogelijk is. Misschien helpt het. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van die vraag. Niet aan denken en iedere dag telt. Probeer ervan te genieten want hoe minder gestrest jij bent hoe beter het is voor je kind. groet, S.
Na 2 dagen al dat gerommel is het sind sgisteravond rustig. De gyn dacht dat het zou doorzetten en uiteindelijk zou hete en verlate miskraam zijn. Maar mn UK is zo levendig en wil de strijd niet verliezen. Net zo'n vechtertje als zn zus.
Jufffie, wat een vreselijke reactie van je gyn! Ik heb met 14 weken een behoorlijke bloeding gehad en vanaf 17 weken harde buiken aan een stuk. Ik was zelfs zwanger van een drieling, en niemand heeft tegen me gezegd dat het niet zou gaan lukken. Mijn baarmoedermond was velopen na 24 weken zwangerschap, en toch zijn ze met zn drieen blijven zitten tot bijna 31 weken. Voor een drieling is dat geen 9 weken maar 3 weken te vroeg (die komen gemiddeld met 34 weken). Ik zou je alleen adviseren om volledige bedrust te houden, wat ze in zkh ook zeggen. Echt alleen naar de wc en douchen, eten en drinken gewoon in bed. Dan heb je de grootste kans dat je kindje zijn rust vindt en lang blijft zitten. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om het nog heel lang vol te houden!!
pff heftig hoor! ik hoop dat jullie kleine wondertje mag blijven zitten totdat het zich zelf kan redden hier... sterkte! en rustig aan!
Jufffie, jullie hebben al genoeg meegemaakt met jullie princesje... laat deze uk maar lekker nog een heeeeele lange tijd in de buik! (Nu hopen dat je lichaam ook meewerkt)
pff heftig zeg. en wat een opmerking van je gyn. Maar kan er geen cerlage geplaatst worden of is er een andere reden dat het zo rommelt ipv een zwakke baarmoedermond? Zou dit eens navragen als je dit nog niet weet.' Hopelijk blijft dit ukkie nog heeeel lang zitten sterkte meid
Update! Na 17 weken op zondag 31-1-2010 is Noah* geboren en overleden! Hij is vandaag in de middag in besloten kring begraven!
Lieve Juffie, Wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd met dit verlies. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe de komende tijd om dit verlies te kunnen verwerken. Ik denk aan je. Ik gunde jou zo graag een goede zwangerschap toe en nu moet het zo eindigen. Hopelijk kun je dit goed delen met je man en met je familie.
Juffie, ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik heb er geen woorden voor... STERKTE!
meid heel veel sterkte met het verlies van jullie kanjer noah*. zo gevochten dat mannetje van jullie, een mannetje om trots op te zijn....