Hoi lieve mensjes Mijn leven staat op zn kop, ik heb vorig jaar 6 mei een hele lieve dochter gekregen met mijn ex, hij en ik zijn uit elkaar gegaan nadat er gewoon totaal geen klik meer was! Ik heb al enige tijd een relatie met een man die ik al zeker 6 jaar helemaal het einde vind (Ik had 5 jaar een relatie met mn ex) dus eigenlijk had ik nooit een relatie moeten krijgen met mn ex, maar mijn huidige vriend had een relatie dus ik ging door met mn leven... Nu heb ik dus eindelijk na al die jaren een relatie met de man van mijn dromen, hij is lief, knuffelig, ontzettend goed met kids (heeft er zelf ook 2) stoer, knap en heerlijk in bed! Het voelt alsof we al jaren samen zijn, het past zo goed! We hebben samen nog een kinderwens en hebben besloten om de pilletjes die ik heb (3 strips) om die op te maken en dan te stoppen! Hij is bijna 36 en wil het liefst niet te oud kinderen krijgen, na zn 40e ziet hij dat niet meer zitten! Ik vind zelf dat we het gewoon gaan proberen en dat we wel zien, maar ik kan niet wachten tot die pilletjes op zijn haha! Hoe spannend is dit?!!!
Volgens mij ben je helemaal in de wolken! Ik hoop dat jullie gauw geluk mogen hebben samen. Zet hem op. En geniet er van deze spannende tijd!!
Ja ik ben inderdaad helemaal in de wolken, ben zo gek op mn vent word een gezellige boel, we hebben nu al 3 kinderen samen haha