Ladypink binnenkort aan de menopur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ladypink, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    Hallo dames,

Ik mag over 2 maanden beginnen met menopur,hebben jullie ervaringen en willen jullie die met mij delen.
    ik krijg nu straks menopur omdat ik veel bijwerkingen heb van de clomid. :rolleyes:
    Mijn vragen zijn eigelijk hoe gaat het toedienen viel het mee om te leren en uit te voeren.. :pale:
    Doen jullie het zelf of jullie partner?? :oops:
    Wat zijn de bijwerkingen?? :(:

Groetjes Anita

2. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Ha Ladypink,
    Ik ben zelf ook via Clomid bij Menopur terechtgekomen, mijn enige 'bijwerking' van de Clomid was teveel follikels die gingen rijpen.
    Het toedienen vind ik erg meevallen, ik doe het zelf en ben er ondertussen al erg handig in geworden.
    De eerste keer is het even goed opletten met het mengen enzo, maar je krijgt neem ik aan een spuitlesje waar je een keer kan oefenen.
    Het is echt een naaldje van niks en tenzij je echt helemaal geen vet op je buik hebt zitten is het volgens mij onmogelijk om een spier te raken, dus meer dan een licht prikje voel je niet.
    Eehm, even kijken wat je nog meer vroeg....bijwerkingen heb ik zelf niet echt heel duidelijk kunnen ontdekken, hopelijk heb jij dat ook.
    Succes hoor ermee, het valt echt reuze mee :D

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    nou ben inmiddels aan de menopur toe ben vanaf vorige week maandag aan het spuiten en het valt mee geen bijwerkingen maar ik wil nog steeds niet zelf de naald erin doen de rest doe ik wel zelf.die naald in mn lijf steken staat me tegen ik kan het gewoon niet ik vindt het ook dom van mezelf maar echt het lukt me NOG niet miss komt het nog.

Share This Page